AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Jeg tok en blodprøve for et par dager siden og fikk smerter i armen i går. Blodprøven er tatt i høyre arm så jeg blir litt hemmet av at jeg har ubehag i stikkområdet. Hvorfor har jeg vondt så lenge etter? Er det normalt? Og hvor lang tid tar det før den heler? (Stikket ser fint ut, uten stor blodutredelse el.) Anonymkode: 65573...cd4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Kan de ha kommet borti en sene eller nerve? En gang jeg gav blod kom de borti en nerve, jeg hadde smerter i noen uker etterpå. En av legene ringte meg og forklarte at det kom til å gå over av seg selv. Anonymkode: 6027c...447
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Skjedd meg en gang og fordi når hun skulle ta ut sprøytespisser så stakk hun den inn igjen 🙄 Anonymkode: d3fa2...b24
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan de ha kommet borti en sene eller nerve? En gang jeg gav blod kom de borti en nerve, jeg hadde smerter i noen uker etterpå. En av legene ringte meg og forklarte at det kom til å gå over av seg selv. Anonymkode: 6027c...447 Jeg vet ikke? Det brenner på en måte fra stikket og litt ned i underarmen når jeg bruker den. Bedre i ro. Det gjorde litt vondt i starten av prøven, men så endra hu stilling på nålen og ble fint. Hadde ikke vondt i armen den dagen jeg tok prøven. ts Anonymkode: 65573...cd4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #5 Skrevet 16. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg vet ikke? Det brenner på en måte fra stikket og litt ned i underarmen når jeg bruker den. Bedre i ro. Det gjorde litt vondt i starten av prøven, men så endra hu stilling på nålen og ble fint. Hadde ikke vondt i armen den dagen jeg tok prøven. ts Anonymkode: 65573...cd4 Dette er like normalt som og ikke få vondt etter BP. Anonymkode: 47fca...1ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå