Gå til innhold

Smerter i arm etter blodprøve

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok en blodprøve for et par dager siden og fikk smerter i armen i går. Blodprøven er tatt i høyre arm så jeg blir litt hemmet av at jeg har ubehag i stikkområdet. Hvorfor har jeg vondt så lenge etter? Er det normalt? Og hvor lang tid tar det før den heler?  (Stikket ser fint ut, uten stor blodutredelse el.)

Anonymkode: 65573...cd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan de ha kommet borti en sene eller nerve? En gang jeg gav blod kom de borti en nerve, jeg hadde smerter i noen uker etterpå. En av legene ringte meg og forklarte at det kom til å gå over av seg selv.

Anonymkode: 6027c...447

AnonymBruker
Skrevet

Skjedd meg en gang og fordi når hun skulle ta ut sprøytespisser så stakk hun den inn igjen 🙄

Anonymkode: d3fa2...b24

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan de ha kommet borti en sene eller nerve? En gang jeg gav blod kom de borti en nerve, jeg hadde smerter i noen uker etterpå. En av legene ringte meg og forklarte at det kom til å gå over av seg selv.

Anonymkode: 6027c...447

Jeg vet ikke? Det brenner på en måte fra stikket og litt ned i underarmen når jeg bruker den. Bedre i ro. Det gjorde litt vondt i starten av prøven, men så endra hu stilling på nålen og ble fint. Hadde ikke vondt i armen den dagen jeg tok prøven.

ts

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke? Det brenner på en måte fra stikket og litt ned i underarmen når jeg bruker den. Bedre i ro. Det gjorde litt vondt i starten av prøven, men så endra hu stilling på nålen og ble fint. Hadde ikke vondt i armen den dagen jeg tok prøven.

ts

Dette er like normalt som og ikke få vondt etter BP. 

Anonymkode: 47fca...1ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...