Gå til innhold

Hvordan blir man trofekvinne?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
SoWhat? skrev (Akkurat nå):

Ja. Det blir mye fokus på kropp og dietter. Men å bli framstilt på mest mulig flatterende måte er nok verdt det da. Det er bare en myte at modeller er dumme

Eksisterer modellyrket nå egentlig? Hva er meningen med å fly utenlands for å ta bilder når de egentlig kan bruke jenter som er der de er? Og skal du komme i noe blad må du liksom ha en historie folk vil høre om. Føler også det er mer influensere som tar over disse jobbene og det er ikke lenger så akseptabelt å være tynn pga bodypositivity. hadde kanskje fort blitt ramaskrik om jeg ble fremmet nå

Anonymkode: 56970...cf4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eksisterer modellyrket nå egentlig? Hva er meningen med å fly utenlands for å ta bilder når de egentlig kan bruke jenter som er der de er? Og skal du komme i noe blad må du liksom ha en historie folk vil høre om. Føler også det er mer influensere som tar over disse jobbene og det er ikke lenger så akseptabelt å være tynn pga bodypositivity. hadde kanskje fort blitt ramaskrik om jeg ble fremmet nå

Selvfølgelig eksisterer nodellyrket  Historie?  Modeller viser antrekk; de forteller ikke historier. Går catwalk

Influensere er jo ikke modeller sånn sett

• Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet

Du burde se nrk serien exit. Der får du et godt innblikk i kravene til trofé fruenes utseende, kropp, livsstil , oppførsel osv 

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvorfor er det et mål i seg selv å være trofekvinne?🤣 dummeste jeg har lest. Hilsen dame 24

Anonymkode: e8924...e5f

penger... vi jeg tro

Skrevet

Man trenger ikke være en naturlig skjønnhet, men man må være slank, sminket, ha silikonpupper og være sexy kledd. Dette gjør at man ser pen ut i sidesynet. Han vil ikke se mye på deg uansett. Du er tross alt bare en pyntegjenstand.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du må være pen og veltrent, men ikke for velutdannet. Oppmerksom og interessert, men ikke selvhevdende. Litt selvutslettende, og beundrende. Dummere enn han, i alle fall tilsynelatende. Smilende og blid, uansett humør. Ta imot dumme kommentarer fra kameratene hans med et fnis. Viktigst av alt, du må synes at det er greit å ofre all verdighet for cash og en fænsi livsstil.

Anonymkode: 856c2...141

Tåle utroskap og nedlatende oppførsel også. Viktig viktig. Og for all del, ikke ha en egen mening!

Anonymkode: bba58...84b

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Å være den pene kona til en rik mann

Anonymkode: 4fc0e...657

Da sier vel svaret seg selv. For å bli trofekvinne så må du bli pen og gift med en rik mann. 

Anonymkode: 228bb...5b0

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare i det rare Norge (ironisk nok) at kvinner aldri tenker på å bli dominante på en forførende måte. Det er alltid enten "modell eller influencer" eller "trofekone" a la hypergami. 

Skaff deg litt Boss Woman attitude og bli Dominatrix. Da trenger du ikke føye deg for en fotograf (modell) eller for en mann (Trofekone). For da føyer heller menn seg etter deg, når du er Domina.

Så har du alt det på plass (utseende, utstråling osv) så kvitt deg med din submissive tankegang og blir Boss Domina. 

Da kan du også tjene millioner av kroner selv, fremfor å vente på at mannen du må være trofekona til, skal gi deg noe og der han i tillegg stiller en haug med krav (pent hus og sex blant annet). 

Men som Domina, trenger du ikke engang å ha sex med andre menn. Du får penger uansett, bare der de kneler foran deg, så får du penger for det.

Anonymkode: f8e89...aac

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er bare i det rare Norge (ironisk nok) at kvinner aldri tenker på å bli dominante på en forførende måte. Det er alltid enten "modell eller influencer" eller "trofekone" a la hypergami. 

Skaff deg litt Boss Woman attitude og bli Dominatrix. Da trenger du ikke føye deg for en fotograf (modell) eller for en mann (Trofekone). For da føyer heller menn seg etter deg, når du er Domina.

Anonymkode: f8e89...aac

Er nok ikke noe jobbmarked for sånt i Norge. 

Anonymkode: 4fc0e...657

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenk å bo i Norge og ha muligheten til å bli hva enn du ønske å bli, men sette seg som mål å bli trofekone. Ingen kvinne med litt selvtillit og selvrespekt ønsker å bli et null som lever av at en mann tar seg av henne for resten av livet. All respekt til jenter og kvinner som står på og utdanner seg, tar yrkesfag, jobber i butikk, jobber som sykepleier, lege, i barnehage eller med rengjøring. Respekt til alle jenter og kvinner som har selvrespekt og vilje til å stå på egne bein og bli noe for seg selv.

Anonymkode: 64411...2b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Da sier vel svaret seg selv. For å bli trofekvinne så må du bli pen og gift med en rik mann. 

Anonymkode: 228bb...5b0

Det ligger i navnet trofé, at han har vunnet henne, og soler seg i glansen over å ha noe som omgangskretsen misunner ham. Hvilke egenskaper som er misunnelsesverdig, kommer an på miljøet dere vanker i. Du må helst ha bedre utseende og seksuell utstråling, enn konene til kompisene og kollegene hans.  Ikke en lett jobb å holde på over tid. 

Anonymkode: aa970...69b

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg lurer på om det er noen her på kg som kjenner som har vært en trofewife eller har vært selv. Jeg er bare nysgjerrig på en annen type livsstil. Innerst inne vil jeg forsørge meg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.4.2021 den 13.37):

Jeg er nok pen, liker det jeg ser i speilet, men ser ikke på meg selv som verdens peneste. Jeg har fått masse tilbud fra menn siden tenårene, masse komplimenter for utseendet.
Jeg er ikke overfladisk, litt, men ikke mye. Jeg er minimalist. 
Jeg gjør ikke noe med utseendet. Jeg bruker selvbruning, tar vare på huden alt jeg kan, kunne hatt hvitere tenner men ikke giddet å bleike. 
Litt trent er jeg, men ikke overdreven fitness babe.
Ikke alltid så blid nei.
Ikke spesielt smart, lærer ikke særlig lett om det ikke er interessant. Derfor jeg spør. 
Kanskje det er veien å gå? 😛 Jeg kommer aldri til å få en så bra betalt jobb at jeg de første årene kommer inn på hverken boligmarkedet eller noe annet.. 

Stor forskjell på golddigger og trofekone. 

Anonymkode: b7693...db2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...