Gå til innhold

Kunne du datet en lav mann med små hender?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne du datet, blitt kjærester med og kanskje fått barn med en mann som er under 160 cm? Som i tillegg har små hender og størrelse 40 i sko?

Har en helt OK jobb, ikke lappen og liker å ta seg en joint i ny og ne. Ellers snill og kjekk.

Anonymkode: ef0f2...3ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lav selv,  så det hadde ikke vært et problem.

Anonymkode: 04965...10c

AnonymBruker
Skrevet

Nei til joint og manglende lappen (med mindre han hadde ambisjoner om å ta den). Resten er ikke så farlig så lenge han ikke har voldsomme komplekser for det som påvirker vår hverdag og vårt samliv. Det viktigste er personlighet, verdier og kjemi

Anonymkode: 8b5fd...a12

• Liker 5
Skrevet

Om jeg hadde vært mellom 155-60 selv så. Tror ikke en på under 160 hadde vært interessert i "høye" meg, uansett. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje. Men jeg er rundt 160 selv da.

Anonymkode: b2f98...df6

AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok blitt i laveste laget for meg som er170+, men jointen hadde vært viktigste grunnen til manglende interesse fra meg.

Anonymkode: ed622...c09

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er lav selv,  så det hadde ikke vært et problem.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje. Men jeg er rundt 160 selv da.

Anonymkode: b2f98...df6

Så at sønnene deres blir 155 cm er ikke noe issue? 

Anonymkode: 37b1a...fda

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Vel, nå et jeg 170 cm, så det hadde blitt noe lavt, men tror uansett ikke en som var rundt 10 cm lavere enn meg ville hatt en dame som var så mye høyere enn ham selv.

AnonymBruker
Skrevet

25 cm lavere, ikke førerkort og røyker er no go

Anonymkode: f9873...1f5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så at sønnene deres blir 155 cm er ikke noe issue? 

Anonymkode: 37b1a...fda

Lave mennesker har vel også livets rett, eller? Jeg kjenner flere menn på 160. De har fin personlighet og ikke problem med å få seg kjærester.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne nok datet han (om han sluttet med jointen) men om jeg skal være ærlig hadde han nok ikke vært førstevalget mitt. Jeg liker ikke denne siden av meg selv, den overfladiske, men har noe med tiltrekning å gjøre.... men om vi ble kjent i en naturlig situasjon, han er snill og sjarmerende, kunne jeg sikkert falt for han. 

Og så har jeg en ting for hender... tenner enormt på menn om de har store hender😅 men når alt kommer til alt har det jo egentlig ikke noe å si. 

Anonymkode: 11ca9...1f7

AnonymBruker
Skrevet

Du skal altså ha råd fra andre hva dem skulle gjort, for å bli sikker selv på hva du skal gjøre? Hærregud, drit nå i hva andre tenker og ville. 

Anonymkode: 32649...4f9

AnonymBruker
Skrevet

Nei....Er 1.75 selv, og liker å gå med høyhælte sko til fest. Det ville bare sett rart ut....litt som Tom Cruise og Nicole Kidman.

Anonymkode: 3ec19...4f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på høye menn, jo nærmere 2 meter jo bedre. Så nei, 1.60 og alt det som følger med er utelukket hos meg.

Anonymkode: dbc2b...d82

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det handler om å finne sin match. En liten dame på feks 155 og størrelse 35 i sko vil vel ikke ha en på 2 meter og 45 i sko. Men en som er mer på hennes høyde.  Kanskje røyker hun tilogmed en joint med deg? 

eller kanskje du har kjempegod kjemi med hun som er 1.80.

Anonymkode: 3ed13...8bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Menn under 180 med små hender/føtter har overraskende ofte stor kuk. 

Anonymkode: 950bd...10c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal godt gjøres å få seg dame med den høyden. Men det finnes eksempler på menn som har lykkes til tross for høyden sin. Så ingen grunn til å gi opp. Men kanskje lurt å ikke legge alle eggene i samme kurv. Sørg for at du finner lykke i livet også utenfor datingmarkedet.

Anonymkode: 40002...b53

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Skal godt gjøres å få seg dame med den høyden. Men det finnes eksempler på menn som har lykkes til tross for høyden sin. Så ingen grunn til å gi opp. Men kanskje lurt å ikke legge alle eggene i samme kurv. Sørg for at du finner lykke i livet også utenfor datingmarkedet.

Anonymkode: 40002...b53

Det er absolutt ikke umulig for lave menn å få seg dame. Jeg kjenner flere lave menn som har dame. Jeg ser også flere lave menn rundt omkring som har dame. De mennene som blir valgt bort, blir ofte valgt bort uavhengig av høyde.

Når det er sakt så er jeg enig i at de som har et lykkelig liv virker å ha større hell på datingmarkedet. 

Anonymkode: 3f103...a16

• Liker 1
Gjest kruspersilletaco
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Kunne du datet, blitt kjærester med og kanskje fått barn med en mann som er under 160 cm? Som i tillegg har små hender og størrelse 40 i sko?

Har en helt OK jobb, ikke lappen og liker å ta seg en joint i ny og ne. Ellers snill og kjekk.

Anonymkode: ef0f2...3ef

Ingen problem, men han måtte kuttet ut jointen (uansett hvilken høyde), og hvis han ikke hadde planer om å ta lappen, måtte han gått med på å bo sentralt - dersom vi skulle fått barn

Skrevet

Dette går på preferanser av hva man tiltrekkes av og ikke.. og jeg tror er personligheten tiltrekkende nok så spiller nok hender og høyde mindre, men mange dropper nok dates når de ser høyden på en mann og det er jo egentlig litt trist uten at de har blitt kjent med mannen lissom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...