AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #1 Skrevet 16. april 2021 Hei. jeg lurer på en ting. Har slitt med bulimi i flere år nå, går litt opp og ned med hvor ille det er. Jeg har siste tiden tenkt på at jeg veldig gjerne ville hatt slankeoperasjon. Jeg har bmi på 39, så er veldig kvalifisert! MEN det står på nett at man ikke kan vis man har en spiseforstyrrelse... spørsmålet er, er det noen her som har fått en slanke operasjon selv med bulimi??? Anonymkode: c5b81...f58
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #2 Skrevet 16. april 2021 Du må først fikse spiseforstyrrelse, operasjon er ingen løsning der, tvert i mot. For øvrig så kan du ikke kaste opp etter slankeoperasjon, så du MÅ få ordnet bulimien først. Anonymkode: b4a12...7e6 1
Blatter Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 (endret) Du får nok ikke innvilget en slankeoperasjon av noe slag når du har en spiseforstyrrelse som bulimi. Operasjonen er ment som et hjelpemiddel til å endre livsstil, og en må være motivert og andre forhold må legge til rette for at operasjonen skal være vellykket. Det er en stor operasjon som påvirker hverdagen din i stor grad i lang tid og om en har en spiseforstyrrelse som bulimi fra før så er det enda større sannsynlighet for at du kan utvikle alvorlige mangelsykdommer som kan være fatale. men får du hjelp for bulimien så er du nok en god kandidat og kan mestre den tunge overgangen til minimage med glans☺️ Endret 16. april 2021 av Blatter
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 Hva skal du "trøste deg" med når evnen til å spise mye og kaste opp blir operert vekk? Du må få orden på hodet ditt først. Kanskje det andre kommer av seg selv 🍀 Anonymkode: bd684...5f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå