AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #1 Skrevet 15. april 2021 Er det flere enn meg som synes Tinder er forferdelig kjedelig? Man får match, så følger en langvarig samtale med pjatt, med drøssevis av kleine komplimenter. Har man bedre ting å bruke tiden på i noen dager, så forsvinner matchen, og man må begynne på en ny "Du er veldig vakker samtale" med en ny fyr. Har ikke folk bedre ting å gjøre på enn å sitte og vente på kontakt? 🤷🏼♀️ Noen ganger har jeg bare insistert på en date innen noen få dager, for å slippe å bruke tid på chatting. Det må da finnes bedre måter å date på enn det her... Måtte bare få ut litt frustrasjon. Anonymkode: 01aab...55e
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #2 Skrevet 15. april 2021 Jeg har aldri brukt Tinder og jeg kommer nok, mest sannsynlig, aldri til å laste det ned. Slett driten! Anonymkode: ecfd0...b84 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #3 Skrevet 15. april 2021 Så det finnes kvinner som faktisk svarer menn som innleder samtaler med å si hvor vakker man er? Anonymkode: af973...98e 3
Gjest Kaiminator Skrevet 15. april 2021 #4 Skrevet 15. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg har aldri brukt Tinder og jeg kommer nok, mest sannsynlig, aldri til å laste det ned. Slett driten! Anonymkode: ecfd0...b84 Hva skal man gjøre i disse lockdowntider da? Glo i veggen? Bli religiøs? Postorderkone ifra russland? Nei vent, jeg vet, gamle grisenormenns favoritt, få seg thaidame?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #5 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så det finnes kvinner som faktisk svarer menn som innleder samtaler med å si hvor vakker man er? Anonymkode: af973...98e Nei, det kommer alltid inne i samtalen. Det er skikkelig turn-off, og en av grunnene til at man ikke gidder å bruke tid på å chatte. Anonymkode: 01aab...55e
Gjest Kaiminator Skrevet 15. april 2021 #6 Skrevet 15. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så det finnes kvinner som faktisk svarer menn som innleder samtaler med å si hvor vakker man er? Anonymkode: af973...98e Det første jeg tenkte der var at den som skriver sånt er vel ikke helt i samme liga for å si det sånn
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #7 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det flere enn meg som synes Tinder er forferdelig kjedelig? Man får match, så følger en langvarig samtale med pjatt, med drøssevis av kleine komplimenter. Har man bedre ting å bruke tiden på i noen dager, så forsvinner matchen, og man må begynne på en ny "Du er veldig vakker samtale" med en ny fyr. Har ikke folk bedre ting å gjøre på enn å sitte og vente på kontakt? 🤷🏼♀️ Noen ganger har jeg bare insistert på en date innen noen få dager, for å slippe å bruke tid på chatting. Det må da finnes bedre måter å date på enn det her... Måtte bare få ut litt frustrasjon. Anonymkode: 01aab...55e Ja om du kjem opp med ein betre måte å date på i dagens samfunn så kan du sikkert tene deg rik for folk er klar for noko betre enn Tinder Anonymkode: 2b42c...433
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #8 Skrevet 15. april 2021 31 minutter siden, Kaiminator said: Det første jeg tenkte der var at den som skriver sånt er vel ikke helt i samme liga for å si det sånn ? De som innleder samtalen sånn med meg er ofte veldig kjekke, og over min liga. Hender jeg sender et kompliment selv om noen er veldig pene, uten at jeg har til hensikt å møte dem hvis de bor langt unna for eksempel. Bare hyggelig det vel Anonymkode: 0804f...44e
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #9 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det flere enn meg som synes Tinder er forferdelig kjedelig? Man får match, så følger en langvarig samtale med pjatt, med drøssevis av kleine komplimenter. Har man bedre ting å bruke tiden på i noen dager, så forsvinner matchen, og man må begynne på en ny "Du er veldig vakker samtale" med en ny fyr. Har ikke folk bedre ting å gjøre på enn å sitte og vente på kontakt? 🤷🏼♀️ Noen ganger har jeg bare insistert på en date innen noen få dager, for å slippe å bruke tid på chatting. Det må da finnes bedre måter å date på enn det her... Måtte bare få ut litt frustrasjon. Anonymkode: 01aab...55e Helt enig med deg. Måtte slette selv etter kort tid. Det blir for overfladisk. Anonymkode: ecd5b...428
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #10 Skrevet 16. april 2021 Jeg kan ha givende samtaler der faktisk, som er både hyggelige og morsomme. Men er mange som er så pragmatiske og kun bedriver tørrprat, da er det bedre å heller spør om date kjapt, for mister interessen av å måtte dra svar ut av meg selv Anonymkode: 0804f...44e
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #11 Skrevet 16. april 2021 Det er ikke nok folk i Norge for slike dating apper Anonymkode: 8df6b...4ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå