Gå til innhold

Duolingo - noen andre som "spiller"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg startet med appen Duolingo for snart et år siden for å lære meg bedre fransk. Jeg er i ferd med å få en års-streak etter å ha brukt fem minutter på denne språkappen hver dag. 

Uansett, det siste døgnet har alt hengt seg og jeg får ikke utført min daglige, lille session (og kan dermed miste streaken). Er det andre som har trøbbel med å komme inn i dag?

Anonymkode: 5933f...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det fungerer her:)

Anonymkode: 7f59c...233

Doh! Det er det noe fuck up med appen min. Damn. 

Takk for svar :)

Anonymkode: 5933f...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker

Begynte for tja, 5 år siden eller noe. Holdt på i 2 uker, så gadd jeg ikke mer. Det var kjedelig. Snakker engelsk flytende, så jeg trenger ikke fler språk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sparka den i gang nå med en omstart av telefonen. Ble lurt av at jeg fikk beskjed om at det maintenance på serveren deres i går, så trodde det fortsatt var nede.

Anonymkode: 5933f...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Doh! Det er det noe fuck up med appen min. Damn. 

Takk for svar :)

Anonymkode: 5933f...8e4

Det skjer med meg når jeg må oppdatere appen! Sjekk om det en en oppdatering som er kommet inn uten at den er blitt lastet ned automatisk :)

Anonymkode: 1d97c...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare gratisversjonen, fungerer fint her hos meg. Kom en oppdatering for ikke lenge siden. Kan være den henger etter det. 

Anonymkode: c3d47...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har benyttet denne appen til å lære meg språk:) Snakker engelsk, tysk og fransk fra før(skole), lærer meg nå japansk og tyrkisk selv:) Lyst å lære spansk og russisk og men får se. Har ikke bare benyttet duolingo til dette selvsagt, men div. bøker, nettsider, venner som har språkene som morsmål osv. En viktig ting å merke seg er at slike ressurser kun lærer bort språket, og ikke kulturen, så skaff dere gjerne en venn/nettvenn som har språket som morsmål. Ta tiltale for eksempel; du tiltaler ikke sjefen din på fornavn i Japan, mens i Norge kan du fint kalle selv statsministeren på fornavn. Man blir jo som regel tilgitt for dette når man ikke har språket som morsmål selvsagt:)

Anonymkode: 9f895...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...