AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #1 Del Skrevet 15. april 2021 Jeg lurer på om noen hadde noen rare cravings gjennom sitt svangerskap Jeg hadde vidt forskjellige cravings hver gang. Første svangerskap var det ostepops, andre var det svarte oliven og tredje var det Piano vaniljesaus 😄 Jeg kunne drikke en hel stor forpakning Piano vaniljesaus i løpet av timer. Dere som er gravide nå kan også svare Anonymkode: 0dcea...573 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelKaktus Skrevet 15. april 2021 #2 Del Skrevet 15. april 2021 Honningmelon, var det som gjorde at jeg tok test for det hater jeg til vanlig, det er så kvalmt.. Ja og makrell i tomat, boksevis.🤢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. april 2021 #3 Del Skrevet 15. april 2021 First price saftis, den gule og rød. Spiste kanskje 6 stykker om dagen. Aldri vært sååå glad i saftis og har knapt spist det etter graviditet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 15. april 2021 #4 Del Skrevet 15. april 2021 Isbiter. Bare helt vanlige isbiter av vann. Jeg tygget isbiter hele dagen, store mengder. Ble stressa av å være hjemmefra på steder jeg ikke hadde det tilgjengelig, og hadde alltid med en boks med isbiter. Når det var tomt så måtte jeg hjem 😂 Var kun i det ene svangerskapet, har aldri drevet med dette verken før eller siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #5 Del Skrevet 15. april 2021 Grapefruktjuice. Anonymkode: 7d8da...376 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #6 Del Skrevet 15. april 2021 Lukten av kjellerboden i blokka der jeg bodde, måtte stadig ned og "hente" noe. Og nye sykkeldekk! Gikk iblant innom en butikk som selger slike etter jobb bare for å snuse litt.. Anonymkode: e5a05...333 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 15. april 2021 #7 Del Skrevet 15. april 2021 solmåneogstjerner skrev (3 timer siden): Isbiter. Bare helt vanlige isbiter av vann. Jeg tygget isbiter hele dagen, store mengder. Ble stressa av å være hjemmefra på steder jeg ikke hadde det tilgjengelig, og hadde alltid med en boks med isbiter. Når det var tomt så måtte jeg hjem 😂 Var kun i det ene svangerskapet, har aldri drevet med dette verken før eller siden. Nøyaktig slik hadde jeg det også! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 15. april 2021 #8 Del Skrevet 15. april 2021 Anerikke skrev (4 minutter siden): Nøyaktig slik hadde jeg det også! Haha morsomt! Trodde jeg var den eneste som var så sær... 😉😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #9 Del Skrevet 15. april 2021 Nå tok jeg abort etter uke 12 da, men husker jeg kunne drikke 2 liter melk på bare en halvtime, var helt hekta på iskald melk.. Anonymkode: 8cdf7...f2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 15. april 2021 #10 Del Skrevet 15. april 2021 Gikk å knaska på isbiter og sniffa tøymykner😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 15. april 2021 #11 Del Skrevet 15. april 2021 Er i uke 11 nå og ikke kjent noen form for cravings. Har hatt en dag sånn at åååh ris hørtes godt ut nå, men så har vi ikke hatt noe med ris til middag. Dagen etterpå hadde jeg ikke lyst på ris 😅 Men det er det nærmeste hittil 🙈 Når fikk dere de? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #12 Del Skrevet 15. april 2021 Med barn nummer 1: Grønne epler, så sure som mulig. Cravingen kom ikke før på sommeren og fødsel var i november, så var vel rundt 4 måneder på vei da det startet. Med barn nummer 2: sure føtter (sånn godteri altså). Husker ikke når det startet. Med varn nummer 3: ingenting (heldigvis, det gikk hardt nok utover tennene med de to første!) Anonymkode: 31aa3...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #13 Del Skrevet 15. april 2021 Klementiner🍊 Anonymkode: 4d077...7e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #14 Del Skrevet 15. april 2021 Tørrfisk Anonymkode: 2cec5...318 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #15 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Lukten av kjellerboden i blokka der jeg bodde, måtte stadig ned og "hente" noe. Og nye sykkeldekk! Gikk iblant innom en butikk som selger slike etter jobb bare for å snuse litt.. Anonymkode: e5a05...333 TS her. Denne tok kaka 😄 Anonymkode: 0dcea...573 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #16 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lukten av kjellerboden i blokka der jeg bodde, måtte stadig ned og "hente" noe. Og nye sykkeldekk! Gikk iblant innom en butikk som selger slike etter jobb bare for å snuse litt.. Anonymkode: e5a05...333 Hahahahah jeg craver faktisk lukten av kjellerboden selv! Jeg er gravid nå og kan sitte dere i flere minutter og bare puste inn lukten. Aner ikke hvorfor😅😅😅 Var sånn i mitt første svangerskap også. Anonymkode: 57918...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #17 Del Skrevet 15. april 2021 solmåneogstjerner skrev (4 timer siden): Isbiter. Bare helt vanlige isbiter av vann. Jeg tygget isbiter hele dagen, store mengder. Ble stressa av å være hjemmefra på steder jeg ikke hadde det tilgjengelig, og hadde alltid med en boks med isbiter. Når det var tomt så måtte jeg hjem 😂 Var kun i det ene svangerskapet, har aldri drevet med dette verken før eller siden. Jeg også😅 Hadde det med alle tre😂 Anonymkode: 32f35...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #18 Del Skrevet 15. april 2021 1. burgerking/McDonald’s 2. ingenting 3. eple og is+ lukt av jord og sånn spray flaske såpe (har en som ikke er farlig å puste inn) Anonymkode: 56791...84d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #19 Del Skrevet 15. april 2021 Jeg måtte ha Solebær sirup uten å blande det med vann. Anonymkode: c3330...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #20 Del Skrevet 15. april 2021 Voldsom sug etter lakris og rødvin begge gangene. Og dette er ikke noe jeg ellers er spesielt glad i. Anonymkode: fefe6...e54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå