AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #1 Skrevet 15. april 2021 De fleste idag har vel en god del elektroniske spor rundt om, dukker opp på Google, har vært i avisa, er avbildet i forbindelse med jobb, står oppført på resultatlister, fotballag....har insta eller face.... MEN jeg dater en nå som jeg liker godt...men såklart vanskelig å komme innpå face to face. Det er noe annet som er rart og det er at han er ikke- eksisterende "på nett", tross for en nær fortid (relativt bra idrettskarriere som han forteller om) der han burde vært eksponert litt i media. Han har noen delvise bilder av seg selv på datingprofilen, de samme bildene på en sparsommelig relativt minimal facebook-konto, Ellers så står han ikke oppført på 1881.no engang. Aldri kjøpt/solgt eiendom. Absolutt nada. Han har et helt vanlig "Ola nordmann". Jeg vet at han bor og jobber der han sier. ..vi bor begge på lite sted Anonymkode: ce9d1...44b
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #3 Skrevet 15. april 2021 Hvis man er bevisst på sine rettigheter mtp. å bli slettet (regulert i personvernforordningen, og kan kreves via tjenester som slettmeg, om man ikke får det til selv), så er det ikke et stort problem å få det til. Jeg er en av dem som har skjult nummer, som ikke kommer opp om du googler navnet mitt, som bruker anonyme epost-tjenester og nick som ikke avslører hvem jeg er. Som betaler en sum i mnd. for å ha VPN-oppkobling (på både PC og tlf), betalt med prepaid mastercard. Har en facebook, men ikke i mitt reele navn. Det høres kanskje avansert ut, men det krever egentlig lite. Jeg er en rimelig vanlig Ola Nordmann som bare er bevisst på å ikke ha identifiserbare spor etter meg på nett. Skal man finne identifiserbare spor etter meg, så går det nok på et vis, men da skal du jobbe hardt, ha tilganger utover det normale og ikke minst en høy teknisk innsikt. Anonymkode: b77f7...08a 6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #4 Skrevet 15. april 2021 Jeg er synlig på 1881 men ellers er det ikke mye å finne om meg på nett. Synd at det er mistenkelig. Gi han en sjans, han er kanskje bare mer privat av seg enn gjennomsnittet, trenger ikke være noe galt. Anonymkode: f6c68...a88 5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #5 Skrevet 15. april 2021 Hva er det egentlig du lurer på? Jeg synes ikke dette er det minste rart, jeg synes snarere det er veldig fornuftig. Ikke er det spesielt sjeldent heller, det er mange som er usynlige på nett. Ikke alle har noe ønske om å stikke trynet sitt fram overalt. Anonymkode: 02169...dd5 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #6 Skrevet 15. april 2021 Du finner ikke det fnugg spor av meg på nett heller, grunnen til det er at jeg har kontaktet både det ene sted og det andre for å få fjernet info om meg fra nettet. Grunnen til DET er at jeg tidligere har vært stalka av en mega idiot som var helt syk i hodet. Anonymkode: 7b8dd...0b6 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #7 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er synlig på 1881 men ellers er det ikke mye å finne om meg på nett. Synd at det er mistenkelig. Gi han en sjans, han er kanskje bare mer privat av seg enn gjennomsnittet, trenger ikke være noe galt. Anonymkode: f6c68...a88 Det eneste man finner på meg er et slektstre en perifer slektning har lagt ut. Riktignok står jeg som død, da, med dødsdatoen til min søster. Hun derimot, er ikke markert som død. Lurer på hva TS hadde tenkt om hun datet meg 😂 Anonymkode: 02169...dd5 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #8 Skrevet 15. april 2021 Internettet har gjort mennesker til noe skikkelig cringey. Anonymkode: b917c...ad0
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #9 Skrevet 16. april 2021 Man blir jo skeptisk når man ikke finner noe informasjon om peronen, for det er jo nettopp slik mange har blitt lurt og/eller svindlet opp gjennom. Folk som har vist seg å være gift, men har oppgitt falskt navn feks. Men TS, det virker jo som du vet en god del om personen uansett, at ting stemmer, så da er det nok kanskje ingen grunn til bekymring. men du kan jo spørre litt mer? Se om du finner noe som skurrer? Anonymkode: d934a...c26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå