AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Del Skrevet 14. april 2021 Hei. Jeg har nettopp kjøpt elbil, min første. Jeg har derfor noen spørsmål. Må jeg ha sånn brikke for å få ladet bilen på sånne ladestasjoner? Har kun prøvd hurtiglader og vanlig lader i garasjen hittil. Kjøpte elbilen brukt his forhandler. Har meldt meg inn i elbilforeningen, men tar vel litt tid før sånn brikke kommer i posten? Har skjønt svært lite når jeg har vært på ulike ladestasjoner for å lade vanlig med egen lader - ikke hurtiglader. Har kjøpt en leaf og bor i Oslo. Anonymkode: 7e936...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #2 Del Skrevet 14. april 2021 Circle K trenger du ikke brikke, der kan du bruke app eller nettside Anonymkode: 9898c...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #3 Del Skrevet 15. april 2021 Usikker på brikke, men alle hurtigladekjeder har liksom sitt opplegg. Jeg foretrekker BKK sine, som har en helt strålende æpp med god kundeservice i tilfelle noe er feil. Fortum har jeg også brukt én gang, som har et system for folk med hastverk som ikke vil registrere seg. Anonymkode: 6279f...938 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #4 Del Skrevet 15. april 2021 Anbefaler for øvrig elbilforum.no. Masse kompetente folk som villig hjelper til. Her på KG er det bare et tidsspørsmål til et eller troll med hjerne på størrelse med en ert begynner å snakke om dieselbil. Skjer i alle elbiltråder. Anonymkode: 6279f...938 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 15. april 2021 #5 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei. Jeg har nettopp kjøpt elbil, min første. Jeg har derfor noen spørsmål. Må jeg ha sånn brikke for å få ladet bilen på sånne ladestasjoner? Har kun prøvd hurtiglader og vanlig lader i garasjen hittil. Kjøpte elbilen brukt his forhandler. Har meldt meg inn i elbilforeningen, men tar vel litt tid før sånn brikke kommer i posten? Har skjønt svært lite når jeg har vært på ulike ladestasjoner for å lade vanlig med egen lader - ikke hurtiglader. Har kjøpt en leaf og bor i Oslo. Anonymkode: 7e936...0be Skjønner ikke helt hva du snakker om at du har førsøkt hurtiglader men ikke vet hvordan du bruker ladestasjoner. Jeg har selv brikke fra elbilforeningen hvor jeg har koblet alle abonnementer til. Les gjerne om lading Alt du må vite om lading, ladebrikker og betaling | NAF Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #6 Del Skrevet 18. april 2021 Vi brukte app når vi ladet på hurtigladere mens vi leide elbil. Vi undersøkte aktuelle ladestasjoner og lastet ned appene på forhånd. Første gangen måtte vi ha litt hjelp, men det var også første gangen vi noensinne ladet en elbil, så du får det sikkert til. Stasjoner for langsom lading har vi ikke prøvd, for vi trenger ikke lade når vi bare kjører innenfor byen. Anonymkode: 37b66...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå