AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Skrevet 14. april 2021 Bare de får det fra hånda, så spiser de det. Hvorfor er det slik? Det er i vertfall min erfaring. Anonymkode: 484cf...996
Gjest Smeltemann Skrevet 14. april 2021 #2 Skrevet 14. april 2021 Skjønner ikke helt hva du mener,men hunder er odseldyr.
Gjest Raffalayla Skrevet 14. april 2021 #3 Skrevet 14. april 2021 Har til gode å se en hund som takker ja til banan.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #4 Skrevet 14. april 2021 Raffalayla skrev (3 minutter siden): Har til gode å se en hund som takker ja til banan. Anonymkode: 484cf...996 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #5 Skrevet 14. april 2021 Hunden min var i valpeperioden veldig opptatt av kattebæsj. Vet ikke hvor mange ganger jeg måtte pille ut kattebæsj ut av munnen til hunden på tur 🙄 denne fascinasjonen av kattebæsj gikk heldigvis over... Men hunder sjekker også ting ut med munnen sin. De har jo ikke hender og fingre 😅 Så snute og munn blir brukt til å utforske ting. Og svelget er ganske stort, så VIPS så er det borte og spist. Tror ikke de tenker så mye over det, er vell mer en refleks 🙈 Anonymkode: eb955...560
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #6 Skrevet 14. april 2021 De spiser til og med menneskebæsj. Jobber på et sykehjem hvor kollegaen har fått tillatelse til å ta med hunden til de beboerne som liker dyret siden ingen har allergier. Jeg sto og skiftet på en beboer og hunden hadde klart å lirke seg inn døra ved å presse den hardt opp. Plutselig skvetter jeg til, for ikke bare står hunden bak meg. Den spiser avføring som har falt ned på et handkle. Jeg trodde ikke jeg så mine egne øyne 😳 Anonymkode: cadc9...577
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #7 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De spiser til og med menneskebæsj. Jobber på et sykehjem hvor kollegaen har fått tillatelse til å ta med hunden til de beboerne som liker dyret siden ingen har allergier. Jeg sto og skiftet på en beboer og hunden hadde klart å lirke seg inn døra ved å presse den hardt opp. Plutselig skvetter jeg til, for ikke bare står hunden bak meg. Den spiser avføring som har falt ned på et handkle. Jeg trodde ikke jeg så mine egne øyne 😳 Anonymkode: cadc9...577 Ææææææh 😂 Anonymkode: eb955...560 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #8 Skrevet 14. april 2021 Smeltemann skrev (12 minutter siden): Skjønner ikke helt hva du mener,men hunder er odseldyr. De spiser all type mat bare de får det fra hånden. Anonymkode: 484cf...996
Troyamin Skrevet 14. april 2021 #9 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De spiser all type mat bare de får det fra hånden. Anonymkode: 484cf...996 Da har du aldri forsøkt å gi min hund plommetomat....🙄😏
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #10 Skrevet 14. april 2021 Raffalayla skrev (22 minutter siden): Har til gode å se en hund som takker ja til banan. Hunden min elsker banan 😂 Anonymkode: e2cef...dd3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #11 Skrevet 14. april 2021 23 minutter siden, AnonymBruker said: Bare de får det fra hånda, så spiser de det. Hvorfor er det slik? Det er i vertfall min erfaring. Anonymkode: 484cf...996 Fordi de ser på Kommandoførerne sleike hverandre i rumpen og tar lærdom ut av det. Altså, hvis Kommandoføreren til hunden gjør det, så betyr det at hunden gjør det også. Kanskje hunden tenker at eierne putter fingrene i munnen og tenker at Kommandoføreren er alt-etende. E.coli, etc, bring it on. Anonymkode: da3cc...9a3
Gjest Raffalayla Skrevet 14. april 2021 #12 Skrevet 14. april 2021 Dere som har hund som liker eple, må dere også pirke bort skallet først?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #13 Skrevet 14. april 2021 Raffalayla skrev (3 minutter siden): Dere som har hund som liker eple, må dere også pirke bort skallet først? Jeg må skjære vekk det grønne på agurken 🤪 Anonymkode: eb955...560
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #14 Skrevet 14. april 2021 Hunden min tar imot alt jeg gir henne, men hun bruker lang tid på å bestemme seg om hun vil spise det eller ikke. Hun spiser aldri ting som ikke er spiselige, men hun liker å tygge på mye rart. Hun har aldri vært interessert i bæsj, heldigvis, men nå gir jeg henne selvsagt ikke bæsj fra hånda heller. Det eneste jeg har gitt henne som hun nektet plent å spise, var blekksprut. Anonymkode: f8380...56e
Gjest Smeltemann Skrevet 14. april 2021 #15 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): De spiser all type mat bare de får det fra hånden. Anonymkode: 484cf...996 Prøv en brødskive med gammel ost.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #16 Skrevet 16. april 2021 Og hvorfor spiser de sokker? Særlig sønnenes svette sportssokker er favoritt. Prøver selvfølgelig å sørge for at den ikke får tak i sokkene, men med tre tenåringer i huset er det ikke alltid like lett å passe på. Ja, jeg vet det kan gå skikkelig galt men nå er vår hund ni år og det har gått bra så langt. Og mange titalls par har passert igjennom. Selv fotballstrømper. Anonymkode: 91815...ac0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå