AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Skrevet 14. april 2021 Vet ikke om dette er rett plass, men jeg prøver Jeg skal starte opp meg minipillen igjen etter svangerskapet. Bruker Cerazette, men fikk synonympreparatet Vinelle. Sist jeg bynnte på denna var for 12 år side, såååå husker ikke helt 😂😇 Har lest pakkningsvedlegget, men finner ikke svar på det jeg lurer på. Det står at man kan starte ved første mansdag å være sikker med en gang eller bynne noen dager ut i mansen å bruke tilleggspervansjon.. Jeg hadde min siste mensdag på lørdag i forrige uke, så deg jeg lurer på er, kan jeg starte nå? Og når vil jeg evt være sikker? Noen som her erfaring og vet? Anonymkode: a1569...57d
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #2 Skrevet 14. april 2021 Du kan begynne nå, og du vil være sikker om 7 dager. Anonymkode: 47e24...1ff
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #3 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan begynne nå, og du vil være sikker om 7 dager. Anonymkode: 47e24...1ff Tusen takk for svar ❤️ Anonymkode: a1569...57d
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #4 Skrevet 14. april 2021 Ja, du kan begynne nå men du er ikke sikker før om 7 dager. Derfor må du bruke kondom i de 7 dagene Anonymkode: 35a96...39f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå