Gjest 123 eller noe Skrevet 17. april 2021 #41 Skrevet 17. april 2021 Jeg opplever det selv, og svar på "ha en fin dag" blir svart med "ok" eller "Ja". Jeg er jo ikke påtatt hyggelig, og ønsker disse folkene oppriktig en fin dag, men merker når jeg får sånne sure svar mister jeg litt piffen og har ikke så lyst å prate så hyggelig til de neste kundene. Tenk litt på det, sure folk.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #42 Skrevet 17. april 2021 4 minutter siden, skruttveig said: Jeg opplever det selv, og svar på "ha en fin dag" blir svart med "ok" eller "Ja". Jeg er jo ikke påtatt hyggelig, og ønsker disse folkene oppriktig en fin dag, men merker når jeg får sånne sure svar mister jeg litt piffen og har ikke så lyst å prate så hyggelig til de neste kundene. Tenk litt på det, sure folk. Jobber selv i butikk, og jeg tenker at man skal være forsiktig med å dømme. For alt du vet har personen som handler hos deg megaangst, og har gjennomgått en lang kamp bare for å komme seg på butikken for å få kjøpt seg litt mat. En annen kan ha mistet et famillemedlem på tragisk vis dagen før. Dette burde du vite. Hvorvidt kunden responderer eller ikke på mitt hei og hade er likegyldig for meg. Vedkommende har handlet hos deg og gitt deg penger, noe mer enn det skal vi faktisk ikke kreve av kundene våre. Anonymkode: 55ac2...3a9 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #43 Skrevet 17. april 2021 Cleo88 skrev (8 minutter siden): Dette er mennesker som ikke respekterer butikkansatte som individer verdige deres anerkjennelse. Man trenger ikke legge sjela si i kommunikasjonen eller prøve virke blid men når noen snakker til deg, så svarer du og sånn er det. Innser folk hvilken stor diss det er å ignorere noen slik??? Hvis jeg ikke orker å være sosial, kanskje har angst eller er litt fjern den dagen, så går jeg på selvbetjening... What? Når ble det sosialt å handle i en butikk. For et merkelig innlegg. Alle vet at dette spillet er innøvde fraser, jeg tenker heller på dette stakkars mennesket i kassa som skal tvinges til dette falske spillet. Enkel lære: Legg varene på båndet, betal. Pakk varene: UT! Om kassadama sier hei så kan du vel si hei, men det er ikke viktig. Anonymkode: cefe5...490 1
Cleo88 Skrevet 17. april 2021 #44 Skrevet 17. april 2021 (endret) skruttveig skrev (På 17.4.2021 den 13.33): Jeg opplever det selv, og svar på "ha en fin dag" blir svart med "ok" eller "Ja". Jeg er jo ikke påtatt hyggelig, og ønsker disse folkene oppriktig en fin dag, men merker når jeg får sånne sure svar mister jeg litt piffen og har ikke så lyst å prate så hyggelig til de neste kundene. Tenk litt på det, sure folk. 👍 Endret 10. mai 2021 av Cleo88 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #46 Skrevet 17. april 2021 Har opplevd det motsatte også. At de bak kassa ikke har sagt hei eller noe som helst. Det er bare super kleint, lyser gjennom at de ikke passer i jobben sin. Anonymkode: b2704...f8f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå