Gå til innhold

Vits å ha norwegiankortet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

bruker sånn cashback, så trekkes dette fra på faktura. Slik sett så er det vel like bra som Trumf visa? Trumf vise gir 0,5 kr tilbake så det er vel ikke så veldig mye bedre. 
Jeg er så jævla dum og har fått angst for å handle for jeg angrer ofte på det jeg velger. Jeg hadde kredittgrense på 20.000 på mastercardet fra banken min, og senket dette til 5000 i håp om å få trumfkortet men så fikk jeg det enda ikke. jeg har 10.000 på norwegiankortet og vurderer å senke dette til 5000, men er redd jeg angrer på det og. jeg bruker knapt 5000 i mnd uansett, men likevel. Tenkte å ta en operasjon som vil koste meg 22.000 så jeg hadde fått penger tilbake på dette + rente på oppspart sum, men nå blir ikke dette mulig da jeg var idiot og senket grensen. de vil ikke heve den igjen. har ingen anmerkninger. 
Hold dere til saken, ikke bemerk hvorfor jeg har kredittgrense. det er ustabil og lav inntekt rett og slett, men jeg har ingen annen gjeld enn 20.000 i studelån

Anonymkode: 5d331...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har satt ned beløpsgrensa på Norwegiankortet kraftig. Å binde penger til flybilletter er dårlig business i disse dager. Bruker Mastercard fra Komplett bank og Trumf Visa. 

Anonymkode: a3f33...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har satt ned beløpsgrensa på Norwegiankortet kraftig. Å binde penger til flybilletter er dårlig business i disse dager. Bruker Mastercard fra Komplett bank og Trumf Visa. 

Anonymkode: a3f33...58e

men jeg får ikke Visa. fikk beskjed om at jeg kunne prøve å si opp et av de andre kortene da dette kunne være årsaken så presterte jeg å sette ned grensa på sp1 kortet mitt for jeg så ingenting lønnsomt med det kortet. men så har liksom heller ikke norwegian noe ved seg som er lønnsomt, bare at du får 0,5% avslag pr 100 kr du har brukt. 
kunne heller tenkt meg å sette opp grensa på sp1 igjen, evt fått trumvisa eller bestilt sas amex classic og brukt det til å betale operasjon for det var noe med å bruke minst 15.000 før en dato så fik du 30.000 poeng 😛 jeg bruker ikke slike sumer til vanlig. men for den ene gangen så er det jo perfekt.

Anonymkode: 5d331...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...