Gjest Gjest_Petronella_* Skrevet 22. januar 2008 #81 Skrevet 22. januar 2008 Jeg synes nesten uten unntak at jenter/kvinner er finest med langt hår. Som denne tråden viser er det uenighet om akkurat det emnet. MEN, det er da bare kvinnen selv om kan bestemme dette? Enkelte her inne får det til å høres ut som de plages av hvordan andre mennesker ser ut på håret. Ærlig talt folkens, spiller det noen rolle for dere om andre har langt eller kort hår? Eller om de ser eldre eller yngre ut enn de er? Hjelpe meg .. det var et spørsmål og da må man vel få si sin sanne mening? Jeg har hatt langt hår i alle år - tykt, langt hår, men valgte å klippe meg rundt 40-årsalderen. Dette gjorde jeg fordi jeg var lei av langt hår, men også fordi jeg så altfor mange rundt meg som skulle beholde sitt lange hår - selvom de ikke lenger passet frisyren .. For det er ikke til å stikke under en stol at langt løsthengende hår drar ansiktet nedover og det er ikke særlig flatterende for voksne kvinner .. Men jeg synes det er lekkert på enkelte eldre kvinner med langt hår - men det kreves at det settes opp hver dag .. enten i en tykk flette eller satt opp på annen måte ..
Gjest Gjest hei Skrevet 22. januar 2008 #82 Skrevet 22. januar 2008 det verste jeg vet er at damer som blir eldre skal klippe seg ultrakort, da ser de f... meg enda eldre ut, og bitchy ut. Med langt hår ser man mer feminin og pen ut. Så oppfordring til trådstarter- ikke klipp håret kort!
Gjest Audrey Horne Skrevet 22. januar 2008 #83 Skrevet 22. januar 2008 Så oppfordring til trådstarter- ikke klipp håret kort! Det er nesten to år siden denne tråden, og håret mitt er fortsatt langt og blir det nok en god stund til .
Gjest Gjest_Petronella_* Skrevet 22. januar 2008 #84 Skrevet 22. januar 2008 det verste jeg vet er at damer som blir eldre skal klippe seg ultrakort, da ser de f... meg enda eldre ut, og bitchy ut. Med langt hår ser man mer feminin og pen ut. Så oppfordring til trådstarter- ikke klipp håret kort! Jaja - samme hvordan ansiktet ser ut - behold langt hår uansett ... Det er godt smaken er forskjellig ..
Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 23. januar 2008 #85 Skrevet 23. januar 2008 Mamma er godt over 60 og har fremdeles langt svart hår. Men hun har det aldri løst, alltid i fletter. Er det noen her som kan se for seg en gammel samekvinne med kort, moderne og farget hår? Det hadde blitt helt feil altså. Det jeg prøver å si at hårfrisyre kan være kulturbetinget også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå