Gå til innhold

Tinder Premium - noen med erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det altså nok et abonnement hos Tinder og denne gang kan de friste med en førsteklasses datingopplevelse. Du kan bl.a sende en mld med superliken din! Og da, har du ifølge dem - TRE ganger så stor sjanse for å lykkes. 

Nå kommer garantert alt til å ordne seg for meg. 

Og det koster bare 350kr mnd. Røverkjøp. 

Seriøst, er de desperate blitt? De tjener helt klart ikke nok. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var det ikke du som mente det var umulig for normale menn uansett da? Tre ganger så mye som null er fortsatt null.

Anonymkode: f46e7...1d6

Skrevet (endret)

🙄🤫

😛

Endret av Cleo88
AnonymBruker
Skrevet

Jeg  bare lurte på noe ang Tinder premium, for nå har jeg den vanlige gratis-versjonen. Men jeg får jo ikke lest bio'ene lenger! Er dette noe som man får tilgang til via Tinder premium? Det vil nå si at jeg sveiper litt for mange til høyre, og må filtrere etterpå. Helt håpløst. Jeg nekter å betale 350 kr i mnd for en dating-app. 

Anonymkode: cfae3...3d3

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 14.4.2021 den 21.14):

Endret av Cleo88
AnonymBruker
Skrevet

-dropp betaling på Tinder. Bortkastede penger.

Anonymkode: f3920...c0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
DeLorean skrev (3 timer siden):

Nå er det altså nok et abonnement hos Tinder og denne gang kan de friste med en førsteklasses datingopplevelse. Du kan bl.a sende en mld med superliken din! Og da, har du ifølge dem - TRE ganger så stor sjanse for å lykkes. 

Flere som har brukt denne funksjonen på meg av mine over 40 000 likes, så tydeligvis noe folk betaler for. Men ser du ikke ut - så hjelper det lite med en melding.. 

Anonymkode: fa1b7...556

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også fått superlike fra menn med denne funksjonen. Det kommer en melding hoppende opp. Synes det virker desperat. Det gir ikke noe mer kreditt hos meg. Menn med et gjennomsnittlig utseende og god profil tekst er det som virker her 🙂

Anonymkode: 7b81f...07c

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg  bare lurte på noe ang Tinder premium, for nå har jeg den vanlige gratis-versjonen. Men jeg får jo ikke lest bio'ene lenger! Er dette noe som man får tilgang til via Tinder premium? Det vil nå si at jeg sveiper litt for mange til høyre, og må filtrere etterpå. Helt håpløst. Jeg nekter å betale 350 kr i mnd for en dating-app. 

Anonymkode: cfae3...3d3

Men hvis alle betaler blir det litt mer sexy?

Alt som er gratis er jo shitty.

Anonymkode: 0ea9b...af3

Gjest someone_here
Skrevet

Det lønner ikke seg. Har du mange likes, får du bare litt bedre oversikt over matcher og får "forutsigbarhet", da man kan se hvem som sveipet deg til høyre, men har du få/ingen likes, blir tinder bare bortkastet penger 

AnonymBruker
Skrevet
DeLorean skrev (På 14.4.2021 den 18.02):

Det der funker dårlig 

Anonymkode: 3ef36...e42

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...