Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har tenkt oss dit på shopping. Anbefaler du det? Erfaringer og tips, mottas med takk. :grine2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et kjempesvært (og jeg mener KJEMPEsvært ) kjøpesenter litt utenfor, tar 10-15 min å kjøre fra sentrum. Jeg husker ikke hva det heter, men hør med noen, alle vet garantert hvilket dere mener ;)

Skrevet

Takk for svar. Vet noen hvor langt det er fra flyplassen og inn til sentrum?

Skrevet

Vet ikke avstanden fra flyplassen, men Eldon Square er et "must" når du er i Newcastle. Metervis med butikker.

Ellers liker jeg Chinatown hvis du har tid til det - lunchbuffe hos "Laus" er både billig og godt!

God tur!

Skrevet

Det store kjøpesenteret utenfor byen heter Metro Senteret. Der er det masse fine butikker.

Dersom en blir lei av shopping, kan en t.o.m ta en tur på fornøyelsesparken inne i senteret...Det var en liten berg og dalbane da vi var der, men det er noen år siden nå....

Skrevet

Takk for svar alle. Reisen er bestilt. ;)

Skrevet
Takk for svar alle. Reisen er bestilt.  ;)

Vi reiser ofte til Newcastle. Vi tar båten, for det er liv ombord. ;) Og der trenger en ikke tenke på vekten på kofferten. Det er masse å handle, men prisene har gått opp en del. Kan kommer over en del på tilbud. Mamma pleier å reise over en uke, og kommer alltid hjem med masse rart og fint til barna.

Nå er eldste jenten bitt av reise basillen. :klappe:

God tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...