jaeols Skrevet 14. april 2021 #1 Skrevet 14. april 2021 (endret) Jeg falt på isen forrige dag, og etter hvert ble det vondt i overarmen, tok nok for meg når jeg falt. Det er vondt der nå, og liten beveglighet. Tror det kan være muskelbrist, neppe brudd. Men har fått rekvisisjon til røntgen. Men avventer litt. Hvis det hadde vært brudd så hadde jeg vel hatt større smerter. Noen som har erfaring på hvor lang tid dette kan ta? Bør jeg ta røntgen? Hvor alvorlig er det hvis det er avrevet fiber? Bør jeg nå la armen være helt i ro? Jeg er usikker på hvilken skade det er og det var også legen. Vondt å bevege armen. Tar paracet. Endret 14. april 2021 av jaeols
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #2 Skrevet 14. april 2021 Du vil ikke få medisinske svar her inne! Så alt du lurer på må du ta med legen din og ikke ukjente folk på et nettforum! Anonymkode: f0d6c...fd8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #3 Skrevet 14. april 2021 Og hvorfor ikke bare ta røntgen når legen mener at det er lurt?! Anonymkode: f0d6c...fd8
jaeols Skrevet 14. april 2021 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du vil ikke få medisinske svar her inne! Så alt du lurer på må du ta med legen din og ikke ukjente folk på et nettforum! Anonymkode: f0d6c...fd8 Det er lov å spørre. Selv om du ikke liker det. Så det må du bare leve med. JEG HAR VÆRT TIL LEGEN!!!
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #5 Skrevet 14. april 2021 Om du har brudd i f.eks albuen vil risikoen for komplikasjoner og senskader bli stor om du ikke finner ut av det tidlig. Ville gått til røntgen og tatt bilder. Anonymkode: 1087a...84d
jaeols Skrevet 14. april 2021 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ville gått til røntgen og tatt bilder. Det er gjort, ingen skjelettskader. Men muligens muskelavrivning. Noe som er smertefullt. Så det blir ikke manualtrening med det første.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå