Gå til innhold

Bursdagsgave til mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Den 3. september fyller min kjære mamma år, og siden jeg straks får studielånet mitt, så har jeg råd til å kjøpe noe fint. Kanskje ikke sånn veldig dyrt, men tenkte noe opptil +/- 300 kr. Jeg tenkte kanskje jeg skulle bestille billetter til en forestilline, noe gøy som hun og jeg kan gå på sammen. Hvis jeg får med pappa, så kan vi gå alle tre. Men forslag til noen forestillinger? Tenkte kanskje på RaskeMenn, eller noe i den duren? Det trenger selvsagt ikke å være billetter til noen forestillinger, ALLE tips mottas med stor takk. Ikke lett å finne på noe til en mamma som har alt. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mamma har også bursdag snart, så jeg trenger også fine tips. ;)

Å dra på forestilling høres kjempelurt ut! :Nikke:

Har prøvd å kikke litt, men kan ikke finne noe spesielt i Oslo. Noen gode tips?

Skrevet

Og eller så er jo aromaterapi eller time hos hudpleier en sikker vinner. Iallfall hjemme hos meg :klappe:

Skrevet (endret)

Takk for tipset Månekvinnen, men mamma har prøvd aromaterapi en gang, og sa aldri mer. Så jeg tror kanskje ikke det er noe lurt, dessuten hater hun slike ting, vil ikke at folk skal ta på henne. Ja, hun er nok litt sær ja.. :ler:

Endret av yvonne
Skrevet

Nå har jeg lett litt på forestillinger.

På Billettservice fant jeg flere forestillinger som virket interessante;

Cheezy Keys Finn Fem Feil

Dagfinn Lyngbø

Vi er i hundre (Dizzie)

Hurra for Andersen

På ticnet;

RaskeMenn

Skrevet

Jeg tegnet 1 års abonnement på et kryssordblad til min mamma og det falt skikkelig i smak. Dette har hun hatt glede av gjennom hele året + at hun ikke er en som bruker penger på "sånt" til vanlig.

Skrevet (endret)

Hmm, ja, faktisk det er i grunn et godt forslag. Så synd ikke mamma leser blader, sier det ikke står noe interessant i dem. :roll: Hmm, *tenke tenke*. Får forhøre meg litt om akkurat det. ;) Det ga meg ihvertfall et tips til hva jeg skal gi til pappa til jul! Abonnement på Illustert Vitenskap. Mange takk! :)

Endret av yvonne
Skrevet

Et par fine skinnhansker, pent skjerf, lukseriøs makeup, håndlaget konfekt.

Litt såne diva-gaver. Men nå vet jeg ikke hvordan din mor er, men det er utrolig mange fine skinnhansker nå!!

Skrevet

Ja, det kan være noe. Synd hun nettopp kjøpte parfymen sin da hun var i syden, for den hadde jo vært en idé. Kanskje noe tilhørende. Og et par fine skinnhansker er absolutt ikke å forakte tror jeg. Jeg er ikke flink på makeup, har liten kunnskap når det gjelder det, og siden hun er veldig forskjellig fra meg utseendemessig så tror jeg ikke så våge meg til å kjøpe slikt til henne. :ler: Håndlaget konfekt ja, hørtes jo deilig ut ja. Takk for bra tips!

Skrevet
dessuten hater hun slike ting, vil ikke at folk skal ta på henne. Ja, hun er nok litt sær ja.. :ler:

Sånn er mamma også. :roll:

Selv EEEELSKER jeg aromaterapi! :hjerte:

Nå har jeg lett litt på forestillinger.

På Billettservice fant jeg flere forestillinger som virket interessante;

Cheezy Keys Finn Fem Feil

Dagfinn Lyngbø

Vi er i hundre (Dizzie)

Hurra for Andersen

På ticnet;

RaskeMenn

Mmm. Dizzie er kanskje litt kjedelig?

Men den Hurra for Andersen tror jeg er bra, for han er ganske flink.

Dagfinn Lyngbø blir man jo bare stressa av! :ler:

Hva er den første? Cheezy...?

Skrevet

Cheezy Keys er en musikalsk gruppe, som jeg synes er utrolig flinke. Synger en del acapella, har dessuten mye humor i seg. De hadde blant annet "Feel the Beat"-sangen i Norges Grand Prix finale(ikke la deg skremme av det :ler:).

• 2 uker senere...
Gjest Cathrine:P
Skrevet

Hei yvonne :) du kan jo ta henne med på cheezy keys-finn fem feil? de hadde premiere på den i går,7.sept. jeg har vært på show med dem før,og de er helt utrolige :ler: finn fem feil er høstens humormusikalske kick,så det kan jo være noe for moren din og deg? klem :klem:

Skrevet

Jeg har allerede gitt henne billetter til Rune Andersen, noe hun ble veldig fornøyd med. ;) Men ellers takk :)

Gjest Gjest_ulla_*
Skrevet

hva med noen deilige skinnhansker,eller et tykt ullskjerf?

Skrevet

Til mammas bursdag kjøpte jeg et skjerf (hun elsker skjerf) og klips-øredobber (hun har ikke hull i ørene)

Mormor elsker krim (bøker/DVD)

Tante digger kokebøker.

Det var min familie, i alle fall. Kanskje du ble litt inspirert?

Skrevet

Tusen takk dere for fine idéer, de kommer godt med til jul! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...