Gå til innhold

Overtid eller var det løgn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere ikke hørte et pip fra daten på en hel dag/kveld, .... MEN får snap først  kl 02 om at går fra kontoret da og har jobbet masse overtid....samtidig som snap-tallet hans har økt med 150 samme kvelden....    

Noen tanker?

Anonymkode: fdf86...170

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at du må jobbe litt med deg selv hvis tankene går rett til at han har vært med ei dame.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har iallfall en tanke om at en date som satt og fulgte med på snap-tallet mitt når jeg ikke var med ham, og brukte det som grunnlag for å mistenke meg for ting, aldri hadde blitt noe mer enn en date...

Anonymkode: 4f5ed...77d

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de over. Har dere blitt enige om å bare date hverandre da? Det er forøvrig ikke uvanlig at man av og til ender med å jobbe til langt på natt, avhengig av hva slags jobb han har selvfølgelig. Og man snaper jo ofte med venner?

Anonymkode: b095f...307

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Når dere ikke hørte et pip fra daten på en hel dag/kveld, .... MEN får snap først  kl 02 om at går fra kontoret da og har jobbet masse overtid....samtidig som snap-tallet hans har økt med 150 samme kvelden....    

Noen tanker?

Anonymkode: fdf86...170

Hei

Har akkurat kommet meg ut av et forhold etter 2 år der jeg tenkte over slike ting hele tiden, det viste seg dessverre at jeg hadde all grunn til bekymring. Trodde jeg var paranoid, men hadde en vond følelse nesten hele tiden. Ikke at alle menn er like ille som han "min", så trenger ikke være noe mistenksomt.

Til dere som synes reaksjonen til ts er feil, så tror jeg dere har vært så heldige at dere ikke har vært utsatt for sånne menn. Det er skikkelig slitsomt å ha det sånn, men ikke alltid lett å styre tanker og følelser omkring dette. 

Anonymkode: 703dd...08e

• Liker 4
Skrevet

Snapchat,  snap score, likes og some...å bli left on read...hvor lang tid det tar før en svarer på melding, hvor "godt" svaret på meldingen er sett i sammenheng med svartid...

Alt dette er en del av dagens dating- bilde.

Der er slutt på tiden med fasttelefon og at du ble henta hjemme i bil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

150 i økning på en kveld? DA kan du nok ikke stole på han, han har kanskje vært på jobb, men han kommuniserer i alle fall masse med andre.

Høres ut som han jeg datet sist dette!! Jobbet sent, veldig opptatt, snapscore økte som fy mens han ikke åpnet snapper fra meg. Ble helt gal av det!

Dater en søt mann nå som alltid svarer på meldinger og det ikke er noe sånt rot. Det er så deilig. Jenter, dropp de der rotemennene som surrer rundt med flere av gangen.

Anonymkode: ef6d2...132

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd dette. Snapscoren økte med 200, og han snappet ikke med meg. Fikk ikke svar på hvem han snappet med, han ble bare sint fordi jeg «beskylte» han. Rødt flagg ja!

Anonymkode: 74298...025

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags jobb var dette? Høres litt useriøst ut med organisert overtid til klokka 02 om natta. 

Anonymkode: 2c9a5...5ee

AnonymBruker
Skrevet

Herregud for en tillit folk har til hverandre i dag. Stalker hverandres snapscore, liksom. 

Anonymkode: 11fbf...557

• Liker 3
Skrevet

Snapscore, er det sånn at man får 1 poeng for hver person man sender snap til? Hvis en snap sendes til en gruppe på 50 personer og 30 av dem åpner den, så får han 30 poeng?

Isåfall er det jo godt mulig at han var på kontoret og sendte en snap eller to av hvor krisemye det var å gjøre til jobb-snappen. 

(Ikke helt uvanlig at man har jobbgrupper på snap og sender bilder av hva man driver med i jobbsammenheng nemlig.)

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Herregud for en tillit folk har til hverandre i dag. Stalker hverandres snapscore, liksom. 

Anonymkode: 11fbf...557

Blitt den normale hverdag dette. Kunne ikke vært mer likegyldig til en forbanna snapscore. Fjortistakter. 

Jeg går inn med 100% tillit, noe annet ville vært rart. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han kan alltids være en blanding av meg og min mann. Min mann kan gjerne jobbe overtid til langt på natt ved behov, og jeg er den typen som gjerne kan ha samtaler på snap, om det er i chat eller ved bilder, og da åpner jeg rett og slett ikke snap fra andre da jeg ikke er interessert i å snakke med noen andre, uavhengig av hvem. Ofte ser jeg på tv eller lignende samtidig, og da er det enda mindre interessant å sjekke andres snap. Det er ingenting personlig. 

Anonymkode: 8afa0...8c2

AnonymBruker
Skrevet

Han kan jo godt ha jobbet overtid. Kommer jo litt an på jobben hans også 

Anonymkode: 318f1...b5e

AnonymBruker
Skrevet
On 4/14/2021 at 5:53 AM, Flamme said:

Tenker at du må jobbe litt med deg selv hvis tankene går rett til at han har vært med ei dame.

Fullstendig uenig. Hadde jeg hørt på råd som dine så hadde jeg fortsatt blitt løyet for. 

Anonymkode: ebabf...3e9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fullstendig uenig. Hadde jeg hørt på råd som dine så hadde jeg fortsatt blitt løyet for. 

Anonymkode: ebabf...3e9

Ok, så man skal gå ut i fra at at alle menn er utro hele tiden?

Lykke til! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...