Gå til innhold

Crush på fysioterapeut...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja det måtte jo skje...trodde først det var forbigående og tenkte ikke noe særlig over det, litt sånn tilfeldig..men nei, det blusset opp igjen, og jeg er god på vei til å falle fullstendig 😬 Kan det være behandler merker det? 
Noen som har opplevd samme?

Anonymkode: 2712f...7cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje feil kategori? Adm må gjerne flytte den om den passer bedre på singelliv 🙊 

-ts

AnonymBruker
Skrevet

du er ikke den første; man kan jo bli godt kjent og ha god kjemi etter. og hvis man går ofte holdes følelsene i live☺️jeg har aldri opplevd noe gjensidig, selv om jeg har vært betatt to ganger(en fysioterapeut og en annen behandler).

Anonymkode: ca11a...f11

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

du er ikke den første; man kan jo bli godt kjent og ha god kjemi etter. og hvis man går ofte holdes følelsene i live☺️jeg har aldri opplevd noe gjensidig, selv om jeg har vært betatt to ganger(en fysioterapeut og en annen behandler).

Ja merket det etter en stund, og la mer merke til hva behandler sa og 😌 Til tider så tror jeg det er gjensidig også 🙊 Var du betatt lenge? Hvordan var behandler mot deg? 

AnonymBruker
Skrevet

jeg var betatt lenge ja🤭men for ham er det en jobb, og var ikke noe gjensidig. dessverre. kan det være du mistolker? jeg gikk i tre år; hvor lenge har du gått til ham? har han flørtet😀

AnonymBruker
Skrevet

Oi så lenge ja? Betatt like lenge eller?😬 Jeg her gått noen mnd...Yep, han flørter så det holder, jeg la ikke merke til det i starten 🙊 Aldri opplevd flørting på den måten her før

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

jeg var betatt lenge ja🤭men for ham er det en jobb, og var ikke noe gjensidig. dessverre. kan det være du mistolker? jeg gikk i tre år; hvor lenge har du gått til ham? har han flørtet😀

Forresten, ga du noengang uttrykk for hva du følte? Eller bare merket du at han ikke var gjengjeldte det samme?

AnonymBruker
Skrevet

Minefelt! Fysioterapeuter mister autorisasjonen pga grenseoverskridende atferd ganske lett. 

Anonymkode: 253aa...912

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Forresten, ga du noengang uttrykk for hva du følte? Eller bare merket du at han ikke var gjengjeldte det samme?

jeg ga aldri uttrykk for det(håper jeg). han var svært dyktig, så ville ikke risikere og miste ham som behandler. vi hadde god kjemi, men det er jo ikke det samme som å være betatt. har kjemi med mange mennesker jeg ikke vil kysse😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

jeg ga aldri uttrykk for det(håper jeg). han var svært dyktig, så ville ikke risikere og miste ham som behandler. vi hadde god kjemi, men det er jo ikke det samme som å være betatt. har kjemi med mange mennesker jeg ikke vil kysse😅

Skjønner ☺️ Vi har god kjemi og han flørter masse med meg, så jeg skjønner egentlig ingenting 😬 Kunne glatt kasta meg over han 🙊 gjør det ikke såklart, men tenkt tanken mer enn 1 gang ja 🙊 

AnonymBruker
Skrevet

Typisk kvinner å bli tent straks de kommer i kontakt med noen som har en slags makt over dem, en slags høyere status. Slike ting gjør alltid kvinner våte i trusa til slutt. Det kan være pt, fysio, massør, kjørelærer, lærer, instruktør, veileder, politi, alle typer menn som dirigerer og styrer med elskverdighet. Kvinner er så primitive. Tenk hvordan disse skjønne heltene er i hverdagen; ved middagsbordet, i kjedelige selskap, hvordan de vasker tøy, hvordan de er når de står opp om morgenen, sitter på do, rydder og gjør husarbeid, skittentøy, sure sokker, handler klær, får parkeringsbot, sitter i fly 7 timer i strekk, leter etter noe de har rotet bort, sitter i bilkø osv. Det kan hjelpe på denne feminine psykosen.

Anonymkode: 960e8...0db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Glemte i farten noe viktig: se for deg hvordan han er når han leter etter mobilladeren sin, det er en skikkelig syretest på et forhold. Etter noen års samliv får partneren stadig oftere skylden for at den er rotet bort, slik vil selv en crush-fysio ende opp. Hold føtta på jorda.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Typisk kvinner å bli tent straks de kommer i kontakt med noen som har en slags makt over dem, en slags høyere status. Slike ting gjør alltid kvinner våte i trusa til slutt. Det kan være pt, fysio, massør, kjørelærer, lærer, instruktør, veileder, politi, alle typer menn som dirigerer og styrer med elskverdighet. Kvinner er så primitive. Tenk hvordan disse skjønne heltene er i hverdagen; ved middagsbordet, i kjedelige selskap, hvordan de vasker tøy, hvordan de er når de står opp om morgenen, sitter på do, rydder og gjør husarbeid, skittentøy, sure sokker, handler klær, får parkeringsbot, sitter i fly 7 timer i strekk, leter etter noe de har rotet bort, sitter i bilkø osv. Det kan hjelpe på denne feminine psykosen.

Jeg har prøvd å tenke sånn, og det har hittil ikke funket gitt 🙈 tror det er noe med at han gir meg oppmerksomhet også, jeg har aldri hatt en greie for menn med makt sånn sett 🤪 har egentlig syntes de er litt ovenpå, så jeg er virkelig ute å kjøre her føler jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Å crushe på personer som hjelper deg er faktisk helt normalt. Du blir sett, du blir hørt, du får hjelp og du blir "endelig" behandlet. 

Både fysio, lege, psykolog osv. 

Ser dem bra ut i tillegg så blir båndet fort enda sterkere. 

Men det er egentlig et falskt crush. Så la det ligge.

Anonymkode: f0177...acb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror du overvurderer kvinner kraftig. Er vel ikke verre en at noen fysioterapeuter og politimenn er kjekk? 

Anonymkode: 92b0e...32c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her..

Takk for innspill. For min del så tror jeg ikke at det er det at han er fysioterapeut som gjør at jeg faller for han. Men det er det som gjorde at vi ble kjent med hverandre, og det er nå sånn det er blitt. Joda noen tilrekkes av makt og faglig kunnskap slik sett, men jeg kjenner at dette går ikke over...Og igjen, han flørter med meg også, ganske så tydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...