AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #21 Del Skrevet 14. april 2021 Jeg må ligge ganske lavt fordi jeg er normalvektig og inaktiv. For meg er det helt naturlig å (hovedsakelig) kutte ut brødmat, fordi (for meg) koster det mer enn det smaker. I dag har jeg spist omelett av 3 (medium) egg, kokt skinke, sjampinjong + ketchup (uten sukker). Ca 250 kalorier. Mett og god. Hadde jeg hatt med brød hadde det ikke blitt mer sunt og jeg hadde ikke blitt mer mett, men det hadde økt kalorier og jeg måtte spare inn på noe annet. Jeg prøver å passe på proteiner og tomme kalorier... Så for meg er det å kutte karbohydrater ikke så ille. Protein metter godt, men ser jeg også trenger litt fett. Anonymkode: b98aa...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #22 Del Skrevet 14. april 2021 Jeg ville gått for ca 1700 kalorier og litt mer aktivitet For motivasjon hadde jeg noen dager jeg la meg på 2300 for å unne meg selv noe digg, men gikk da en time tur for å forbrenne ca 500 kalorier også Anonymkode: 75d57...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #23 Del Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Oi, du er heldig. Jeg forbrenner rundt 1200 kalorier av det. Anonymkode: 0f8d9...b29 Da har du vesentlig lavere bmi enn meg Anonymkode: edcb0...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå