Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #1 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg vasket håret annen hver dag egentlig, men nå i det siste har det begynt å bli fett den andre dagen. Så jeg får begynne å vaske det hver dag tenker jeg. Jeg har hår til skuldrene ca. Hva gjør dere? Kan det ha noe med shampoen å gjøre at jeg får litt fett hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 30. august 2005 #2 Del Skrevet 30. august 2005 Vasker det som regel hver dag.. Hvis jeg bare skal være hjemme, eller bare skal ha håret i en stirkk, hender det jeg vasker det annehver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2005 #3 Del Skrevet 30. august 2005 Annenhver dag. Prøver å matche det med trening.. Hvis du plutselig har fått fetere hår enn vanlig, så ville jeg mistenkt shampoen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2005 #4 Del Skrevet 30. august 2005 Vasker håret hver dag, står i dusjen likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 30. august 2005 #5 Del Skrevet 30. august 2005 Vasker du håret ofte, blir det fortere fett.. Man har et talglag ved hårbunnen som er nødvendig, vaskes dette ofte bort, øker produksjonen av det og håret blir fortere fett.. Prøver å vakse håret max 3 ganger i uka. helst 2. Har hår til rumpa og det er sterkt og fint. Kan også gå lenge uten at det blir fett. Kejnner også andre som har det på samme måte. Selvfølgelig vasker jeg håret etter trening da. Angående dette fettet i hodebunnen. Dersom du går lenge nok uten å vaske håret, vil håret slutte å være fett.. har hørt om en som har gjort det.. Men anbefaler det ikke. Lukter veldig vondt etter andre uka. Dersom du er lei av at håret blir så fort fett, kan du prøve å vaske det sjeldnere.. Og husk hårkur dersom du vasker det så ofte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 30. august 2005 #6 Del Skrevet 30. august 2005 Hver dag eller annenhver dag. Men nå... vil ikke si det!!! æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 30. august 2005 #7 Del Skrevet 30. august 2005 Vasker håret hver dag, står i dusjen likevel ← Enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 30. august 2005 #8 Del Skrevet 30. august 2005 Vasker dere på morgenen eller kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 30. august 2005 #9 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg vasker håret hver dag. Har langt hår. Jeg bruker shampo fra frisørsalong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 30. august 2005 #10 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg vasker håret hver dag. Har langt hår. Jeg bruker shampo fra frisørsalong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 30. august 2005 #11 Del Skrevet 30. august 2005 Vasker dere på morgenen eller kvelden? ← Kommer mye an på. Helst om kvelden, så bruker jeg ikke så lang tid om morgenen, og kan sove om kvelden. men om jeg ikke har anledning om kvelden, så må jeg jo om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2005 #12 Del Skrevet 30. august 2005 Vasker dere på morgenen eller kvelden? ← Jeg vasker håret om morningen, kort og godt fordi jeg ser ut som et lykketroll når jeg våkner. Har langt hår med mange og grove hårstrå, tror det er tilnærmet hamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 30. august 2005 #13 Del Skrevet 30. august 2005 På morgenen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elodi Skrevet 30. august 2005 #14 Del Skrevet 30. august 2005 Hver dag. Det er langt og ganske tynt/fint, så jeg må det for å få litt volum. Men jeg er jo i dusjen hver morgen uansett, så det er fort gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 30. august 2005 #15 Del Skrevet 30. august 2005 Annankvar dag, prøver også matcha det med treninga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2005 #16 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg vasker håret hver dag etter jobb/trening. Er i en jobb hvor det er mye smitte og bakterier, så føler for å vaske bort jobben. Har langt hår og lar det som regel lufttørke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 30. august 2005 #17 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg vasker håret om morningen, kort og godt fordi jeg ser ut som et lykketroll når jeg våkner. Har langt hår med mange og grove hårstrå, tror det er tilnærmet hamp ← Jeg er ikke så konsekvent på det egentlig. Det spørs helt når jeg trener, hvor god tid jeg har og lignende. Men hver dag! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 30. august 2005 #18 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg vasker håret 2-3 ganger i uka, stort sett på ettermiddagen. Holder i massevis for meg. Mitt hår er tørt da, ikke fett, så jeg vasker det mest når jeg tenker "nå er det på tide igjen" enn av at det er fett. Men jeg dusjer ikke oftere heller jeg da. Jeg VASKER meg hver eneste dag, men ikke bestandig inni dusjen. Jeg blir ren likevel. (jeg trener ikke, derfor ikke noe behov for å tilpasse det da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #19 Del Skrevet 30. august 2005 Vasker som regel håret annen hver dag, noen ganger hver dag. Vasker dere på morgenen eller kvelden? ← Om morgningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2005 #20 Del Skrevet 30. august 2005 Vasker om morgenen - ellers ser jeg ikke UT på håret neste dag hvis jeg legger meg med fuktig hår om hvelden Vasker det annenhver dag. Det holder såvidt, blir stort sett hestehale på dag 2 pga at håret blir fort fett. Derfor prøver jeg bevisst å ikke vaske det hver dag. Men når jeg SKAL noe, ut el.l., vaskes det en gang til, for eksempel i helgene blir det hårvask hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå