AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 Noen som vet om hunder får være med på karantenehotell? Anonymkode: 4dfdd...09a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #2 Skrevet 14. april 2021 Jeg vet at ulike kenneler/hundehotell har laget seg rutiner for å ta i mot hunder til syke. Er du på karantenehotell skal en ikke gå ut, hvordan lufte bikkja da? Anonymkode: 140f8...be8 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #3 Skrevet 14. april 2021 Jeg tror det er en egen kennel ved Gardermoen for hundene som kommer. Tviler på at man får ta med hunden på karantenehotellet. Blir jo veldig vanskelig med tur og sånn. Anonymkode: d99fa...d24 1
Ulven Skrevet 14. april 2021 #4 Skrevet 14. april 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vet at ulike kenneler/hundehotell har laget seg rutiner for å ta i mot hunder til syke. Er du på karantenehotell skal en ikke gå ut, hvordan lufte bikkja da? Anonymkode: 140f8...be8 Det er lov å gå ut på tur på norske karantenehotell. TS: Hvordan det stiller seg med hund kan jeg ikke svare på, men ring et av hotellene på Gardermoen så får du svar. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå