Gå til innhold

Starte en samtale. Tinder f eks

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 32 og aldri hatt noe hell på kvinnefronten, ikke at man har lagt så mye i det heller men årene går og man vil bli kjent med noen og kanskje få en flørt som kan utvikle seg eller noe..

men jeg aner ikke hvordan man starter en samtale. Debattere osv, null stress men på det som går på mye mer personlige ting så er man helt grønn. 

noen her som vet hvordan man burde gå frem? «Hei» osv blir så kjedelig å man får sjelden en samtale ut fra det. Noen som har et tips på hva man burde starte med når man ikke er en mester innen det?

er ikke bare tinder men generelt også, lyst til å se om noen kanskje kan hjelpe kreativiteten min litt. ✌🏼

er ikke sikkert man er alene om å slite litt med sånne ting heller. Noen som kan gi litt hjelp til en rød tråd man kan følge?

Anonymkode: 529c5...8e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De beste samtalene jeg har hatt er når de har skrevet noe om noe på bildene mine eller profilen.

Ser du at hun er på ett fjell, spør hvor fjellet er , så snakk videre om det. Finn ett eller annet du kan spørre om, eller snakke om. "Ser du liker pizza, er du for eller imot ananas". Gjør en morsom kommentar av det. Bedre enn de som bare skriver hei, eller du var søt. 

Anonymkode: 5b905...15b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke på Tinder, men om jeg var det, ville jeg sikkert skrevet i profilen at jeg elsker fotball, og da er det en garantert suksess hvis mannen begynner å snakke om fotball med meg 😁 Da kunne vi pratet non-stop i ukesvis 😁 

Anonymkode: 81d93...d5b

AnonymBruker
Skrevet

Man må slutte å omtale seg selv som "man". Det gjør at man tror at man er 100 år gammel.

Det absolutt alle andre gjør er å spørre "hvilket fjell er det du går på der bla bla". Dette er jo praktisk, siden alle har bilder av fjellturer. Men det er jo litt kjedelig da, siden alle bruker fjelltur-blabla som icebreaker.

Hva med "Hei, jeg liker profilen din :) Står til? Mitt navn er Herman"

Anonymkode: 168ea...da4

AnonymBruker
Skrevet

Skriv/spør om et eller annet du fant interessant på ett eller flere av bildene hennes, så går forhåpentligvis samtalen lett videre fra der.

Anonymkode: ef837...bcc

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Man må slutte å omtale seg selv som "man". Det gjør at man tror at man er 100 år gammel.

Det absolutt alle andre gjør er å spørre "hvilket fjell er det du går på der bla bla". Dette er jo praktisk, siden alle har bilder av fjellturer. Men det er jo litt kjedelig da, siden alle bruker fjelltur-blabla som icebreaker.

Hva med "Hei, jeg liker profilen din :) Står til? Mitt navn er Herman"

Anonymkode: 168ea...da4

Det der er bedre enn "hei", og "hei, hva skjer?". Men synes likevel det blir mye bedre om man tar tak i noe som står i bioen til den andre eller noe på bildene. Det blir rett og slett oftere en bra samtale ut av det. Prøv å ikke bare tenke på det man selv skriver, men også på hvilke "muligheter" den andre har til å gi et godt svar. Og da er det stort sett bedre å knytte det opp mot noe mindre bredt enn hvordan det går/hvordan det står til.

Sier ikke at det ikke kan fungere, fordi det kan det og gjør det jo, men finnes bedre alternativer. 

Anonymkode: da2f5...80c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...