Gå til innhold

Tog Oslo-Stockholm?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her kan dus e rutetabell, samt søke fram pris:

sj.se

Men er ganske sikekr på at det er billigere å ta fly til stockholm enn ta tog. Vi fant ialelfall billigere billetter på norwegean enn med toget. Desverre har tog blitt såpass mye dyrere enn tog i det siste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ganske sikekr på at det er billigere å ta fly til stockholm enn ta tog. Vi fant ialelfall billigere billetter på norwegean enn med toget. Desverre har tog blitt såpass mye dyrere enn tog i det siste...

På den annen side er det ganske behagelig å ta toget, særlig dersom man bor sentralt i Oslo og skal inn til sentrum av Stockholm. Da slipper man å reise opp til Gardermoen, ta flyet, for så tilslutt å ta buss eller annet inn til Stockholm.

Synes toget er bra jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så går det an å ta tog. Säfflebussene går fra Oslo til Stocholm. Helt greit, men det er jo mer behagelig med tog...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :bukke:

For meg som bor utenfor Oslo, kommer det faktisk på over 800kr, og da er det jo billiger å fly, så da blir det nok fly på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok tog Oslo-Stockholm i midten av august - 512 SEK tur/retur på første klasse. Var ca 1/3 av billigste flybillett - inkl buss/tog tur/retur Gardermoen og Arlanda.

Tror togene bare går i helgen nå på høst/vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Gjest_nikoline_*

hvis man er ute i god tid, kan man få svært billige togbilletter for rundt 400 kr tur retur. men så får jeg jo også ungdomssbillett ettersom jeg er 16. det kjipe med togene er at billettprisene stiger noe jævlig jo mer man nærmer seg tiden for avgang. kjæresten min i stockholm foretrekker å ta nattbussen. det kan være billig hvis man kommer over noen lavpris "passa på" billetter. anbefaler sj for tog og swebuss for buss. fly er mye stress og selv om selve flyreisen er kort, tar det en god del tid medregnet tiden til og fra flyplassen, innsjekking, venting på bagasje etc. men vil man absolutt fly, er norwegian og flynordic best.

skal til stockholm neste uke, for 550 kr tur retur, men betalte kun 275 ettersom calle og jeg spleiser. finn dere en søt svenske jenter og nyt nordens venezia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute i god tid, og kjøpte billetter på toget 2. klass just nu, til 91 svenske kroner hver vei på www.sj.se. Billigere kan det ikke bli. Slapp å reise til Gardermoen.

Men du må være ute i god tid. Har sjekket et par måneder frem i tid, og det er billige billetter å få kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_siri_*
Jeg var ute i god tid, og kjøpte billetter på toget 2. klass just nu, til 91 svenske kroner hver vei på www.sj.se. Billigere kan det ikke bli. Slapp å reise til Gardermoen.

Men du må være ute i god tid. Har sjekket et par måneder frem i tid, og det er billige billetter å få kjøpt.

Har idag kjøpt togbilletter Oslo-Stockholm-Oslo i slutten av november til 91 kr pr billett - og så slipper man all ventetiden på Gardermoen og Arlanda, der man må være lenge før flyet går. Tror nesten det tar like lang tid med fly som med tog, når du tenker på all tiden som går til og fra flyplass og ventetid på flyplass...

Er det forresten noen som har noen gode tips til hva man kan finne på en helg i Stockholm? Har aldri vær der før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har idag kjøpt togbilletter Oslo-Stockholm-Oslo i slutten av november til 91 kr pr billett - og så slipper man all ventetiden på Gardermoen og Arlanda, der man må være lenge før flyet går. Tror nesten det tar like lang tid med fly som med tog, når du tenker på all tiden som går til og fra flyplass og ventetid på flyplass...

Er det forresten noen som har noen gode tips til hva man kan finne på en helg i Stockholm? Har aldri vær der før!

Masse bra butikker i Stockholm, her er en grei oversikt: http://www.destination-stockholm.se/frames...se/shopping.htm

Ellers ville jeg vandret rundt i Gamla Stan og på Söder, kjempekoselig! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 12 år senere...

Wizz Air, Eurowings, og Norwegian Air International er de mest populære selskapene som flyr fra Oslo til Stockholm

Billige flybilletter - https://aviasales.com Sjekket stortsett alltid Aviasales før jeg bestiller noe. 

Endret av tora081
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, tora081 said:

Wizz Air, Eurowings, og Norwegian Air International er de mest populære selskapene som flyr fra Oslo til Stockholm

Tråden er gammel.

Anonymkode: 04da6...f08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, tora081 skrev:

Wizz Air, Eurowings, og Norwegian Air International er de mest populære selskapene som flyr fra Oslo til Stockholm

Tråden er fra 2007! Hvorfor trekke den frem nå, for å svare dette? 

Anonymkode: 6bd57...d9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke det alltid aktuelt å dra dit for noen? 

Anonymkode: a1eb8...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråden er fra 2007! Hvorfor trekke den frem nå, for å svare dette? 

Anonymkode: 6bd57...d9b

Gode tråder dør aldri:-)

Anonymkode: 9d3ff...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...