AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 Hei, har snakket med en fyr fra tinder en ukes tid nå. I dag fortalte han meg at han ikke husket om han dusjet i går eller ikke. Er dette et tegn på depresjon? Er litt redd for å involvere meg med noen som er deprimert. hilsen CS Anonymkode: 1fdb1...6b3
Sandra-Tipp-Topp Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei, har snakket med en fyr fra tinder en ukes tid nå. I dag fortalte han meg at han ikke husket om han dusjet i går eller ikke. Er dette et tegn på depresjon? Er litt redd for å involvere meg med noen som er deprimert. hilsen CS Anonymkode: 1fdb1...6b3 tinder er pule app
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #3 Skrevet 13. april 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hei, har snakket med en fyr fra tinder en ukes tid nå. I dag fortalte han meg at han ikke husket om han dusjet i går eller ikke. Er dette et tegn på depresjon? Er litt redd for å involvere meg med noen som er deprimert. hilsen CS Anonymkode: 1fdb1...6b3 Kan godt være det, men uansett et dårlig tegn med mindre han mente det som en spøk. Anonymkode: b1221...c97
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4 Skrevet 13. april 2021 Uh. Jeg husker ikke om jeg dusjet i går, eller om det var morgenen før. Jeg er absolutt ikke deprimert. Dusjing er kjedelig, så jeg gjør det omtrent annenhver dag, så fort og effektivt som mulig mens jeg tenker på andre ting. Å dusje er ikke et høydepunkt som vil huskes for oss alle. Så lenge han har god personlig hygiene... Anonymkode: c5789...f02 4
petter333 Skrevet 13. april 2021 #5 Skrevet 13. april 2021 er ikke deprimert bar husker dårlig, det er jo heller ikke bra. kanskje han har for lite å gjøre så dagene bare glir unna
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #6 Skrevet 13. april 2021 petter333 skrev (10 minutter siden): er ikke deprimert bar husker dårlig, det er jo heller ikke bra. kanskje han har for lite å gjøre så dagene bare glir unna Rødt flagg mener du? Anonymkode: 1fdb1...6b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå