AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 Hvilket byrå anvendte du? Hvordan foregår kontakten, og får man et visst antall spørsmål eller tid? Anonymkode: 4bbab...dd4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 Ja, jeg har god erfaring med fri rettshjelp, men husker ikke hvem jeg brukte bortsett fra at det var et lokalt firma i Bergen. Jeg var på kontoret to ganger, resten av kontakten hadde vi på telefon. Men jeg valgte og ikke gå videre etter at advokaten hadde vurdert saken (erstatningssak), så vi kom ikke så veldig langt på vei. Anonymkode: c7792...78f
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #3 Skrevet 13. april 2021 Spørs hva du trenger hjelp til. Ofte har de spesialisert seg på sine felt, og noen er ladsdekkende. Noen kan hente inn papirer ved fullmakt, mens andre ber deg finne dem selv. Anonymkode: e00b4...ef3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4 Skrevet 13. april 2021 Forresten. Hvis det gjelder trygderett, har jeg god erfaring med disse advokatene. Hjalp meg å nøste opp papirer nav hadde gjemt, ved fullmakt selvfølgelig. De er også landsdekkende. Legger ved link. https://advokat-egeland.no/ Hvis du tenker på fri rettshjelp, så kommer det an på inntekten din. Advokat er aldri helt gratis, men du betaler en egenandel. Min var litt over en tusenlapp. Nav måtte betale resten 😈 Hvis det gjelder noe annet, finnes det advokater som har første time gratis. Da kan det være lurt å skrive ned hva du vil spørre om på forhånd. De hadde mange typer ulike saker. Blant annet arbeidstvister. Men jeg husker ikke hva de het. Skal si fra hvis jeg finner dem igjen. De var også landsdekkende, og hadde første time gratis. Anonymkode: e00b4...ef3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #5 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forresten. Hvis det gjelder trygderett, har jeg god erfaring med disse advokatene. Hjalp meg å nøste opp papirer nav hadde gjemt, ved fullmakt selvfølgelig. De er også landsdekkende. Legger ved link. https://advokat-egeland.no/ Hvis du tenker på fri rettshjelp, så kommer det an på inntekten din. Advokat er aldri helt gratis, men du betaler en egenandel. Min var litt over en tusenlapp. Nav måtte betale resten 😈 Hvis det gjelder noe annet, finnes det advokater som har første time gratis. Da kan det være lurt å skrive ned hva du vil spørre om på forhånd. De hadde mange typer ulike saker. Blant annet arbeidstvister. Men jeg husker ikke hva de het. Skal si fra hvis jeg finner dem igjen. De var også landsdekkende, og hadde første time gratis. Anonymkode: e00b4...ef3 Er ikke det reklame?? «Advokat er aldri helt gratis». Stemmer ikke. 30 min gratis hjelp kan alle få, uansett inntekt. Til TS: Ja, søstera mi har fått god hjelp. Anonymkode: ab4b9...3ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå