Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Alle med en grunnleggende forståelse for fysikk ser at ingen bevis støtter astrologi. Heller tvert imot. En ekte astronom undersøker data og vil trekke en konlusjon ut ifra dem. En som tror på astrologi praktiserer den rake motsetningen. 

Anonymkode: 3ef6b...754

Sett deg inn i astrologi først før du kommenterer, det er et svært komplekst fagfelt. Astrologi handler også om å undersøke masse data og trekke konklusjoner ut fra dem. Er så typisk at folk kommenterer astrologi uten å ha peiling på hva det faktisk går ut på. 

Anonymkode: d535f...701

Videoannonse
Annonse
Gjest Raffalayla
Skrevet

Dagens horoskop er fascinerende greier..

Lurer på hva det stod i Anders sitt den 22. juli 2011.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Sett deg inn i astrologi først før du kommenterer, det er et svært komplekst fagfelt. Astrologi handler også om å undersøke masse data og trekke konklusjoner ut fra dem. Er så typisk at folk kommenterer astrologi uten å ha peiling på hva det faktisk går ut på. 

Anonymkode: d535f...7

Det du sier der er ikke mulig! INGEN EKSPERIMENTER! INGEN FYSIKKTEORI! OG INGEN GRUNNLEGGENDE LOGIKK HVERKEN STØTTER ELLER FORSTERKER ASTROLOGI. Les deg opp selv. om en astrolog så på data først ville ikke astrologi vært en greie. Da har alle måttet legge det i fra seg. Det er overveldende mange bevis imot

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.4.2021 den 21.50):

Alle med en grunnleggende forståelse for fysikk ser at ingen bevis støtter astrologi. Heller tvert imot. En ekte astronom undersøker data og vil trekke en konlusjon ut ifra dem. En som tror på astrologi praktiserer den rake motsetningen. 

Bare vent. Om noen år vil du føle deg dum

AnonymBruker
Skrevet
On 4/16/2021 at 9:39 PM, AnonymBruker said:

Må si du  utviser god kildekritikk der ja

Skulle vært en sånn en bak ;)

Det er jo alltid en i flokken som er annerledes, sånn generelt mener jeg

Jeg "tror" men ser det fra et buddhistisk-ish perspektiv, at alt liv deler energi og bevissthet  -og samtidig at ikke alt liv er materie. Men vitenskapen har løst de fleste uforklarlige ting jeg har opplevd, spesielt da jeg hadde ptsd og opplevde å f.eks se meg selv som en helt tydelig hallusinasjon/ min dobbelgjenger en gang. 

Anonymkode: e2372...0de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...