AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 Jeg matchet en fyr på Tinder, vi har lagt hverandre til på Snap enda sannsynligheten for at vi kan møtes er lik nesten null pga stor avstand. Vi var begge klare på dette, at vi ikke skulle date sånn ordentlig, men han mente vi kunne ha det gøy på chat likevel. Så vi har snakket litt om løst og fast, og sex. Sender ikke nudes osv, men kan vise litt hud, pirre hverandre litt, sånne ting. Jeg merker jo at jeg syns dette er både gøy og spennende og tenker helt uforholdsmessig mye på ham, mtp hvor lite sannsynlig det er at dette blir noe av. Han på sin side virker glad når jeg snapper ham, åpner fort, svarer fort og er med på samtaler som ikke handler om sex også. Men han sender aldri snap først. Dere (fortrinnsvis voksne menn 30+), ville dere fått noe ut av en sånn "relasjon"? Er det gøy, spennende, pirrende - eller er det drepen at man aldri får møttes på ordentlig? For min del er det et lyspunkt i hverdagen, men usikker på hvor lenge han vil syns dette er gøy 😅 Anonymkode: e5c45...935
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 Bortkastet tid. Hilsen mann. Anonymkode: 14293...1ca 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #3 Skrevet 13. april 2021 høres dritkjedelig og bortkastet ut Anonymkode: 1ef89...806 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4 Skrevet 13. april 2021 Haha har det på samme måte med en.. Bor din i Stavanger?🤣 Jeg lurer så på hva menn får ut av det, men for meg er det hyggelig. K26 Anonymkode: 86574...a55 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #5 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Haha har det på samme måte med en.. Bor din i Stavanger?🤣 Jeg lurer så på hva menn får ut av det, men for meg er det hyggelig. K26 Anonymkode: 86574...a55 Hyggelig for meg også, men er litt overrasket over at han syns det er ok å aldri få noe mer. Han ser bra ut, virker oppegående på alle måter, og ikke masete om å dra det lenger med verken bilder eller annet. Veldig uvant, de fleste andre menn har vært langt mer utålmodige, oppsøkende og pågående, noe jeg blir veldig fort lei av hvis ikke tenningen er der helt med det samme. Med han her merker jeg at jeg blir MER interessert, fordi han virker laidback og chill. Anonymkode: e5c45...935 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #6 Skrevet 13. april 2021 Det hadde jeg aldri giddet. Jeg er kvinne, og slike relasjoner får man jo relativt enkelt, derfor er det ikke noe pirrende eller spennende i det hele tatt. Anonymkode: 2123f...716 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #7 Skrevet 13. april 2021 Jeg har noe som ligner, og som har vokst seg ganske sterkt i løpet av 2år+. Det funker, fordi vi finner hverandre som samtalepartnere på en måte ingen av oss har gjort før, og ingen av oss vil miste det. Noen ganger må ting oppleves, før du blir klar over eget behov. Noen trenger denne mentale koblingen og sparringspartneren, mer enn de trenger den fysiske personen, men de vet det ikke selv. Anonymkode: 3d161...8bb 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #8 Skrevet 13. april 2021 Jeg har det men målet er å møtes da. Og ta det der i fra. Har nå vart i 4 mnd. Jeg har mange menn jeg bare chatter med for er så mye moro humor oss i mellom ingen som har interesse enn online kompis/venninner. Akkurat nå har jeg ca 5 mannfolk jeg har holdt kontakten 1-2 år alle sammen. Trives vel i hverandres selskap da online😂. Jeg syns det er bare hyggelig jeg da Anonymkode: 63ead...12a 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #9 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hyggelig for meg også, men er litt overrasket over at han syns det er ok å aldri få noe mer. Han ser bra ut, virker oppegående på alle måter, og ikke masete om å dra det lenger med verken bilder eller annet. Veldig uvant, de fleste andre menn har vært langt mer utålmodige, oppsøkende og pågående, noe jeg blir veldig fort lei av hvis ikke tenningen er der helt med det samme. Med han her merker jeg at jeg blir MER interessert, fordi han virker laidback og chill. Anonymkode: e5c45...935 Han har sikkert dame, så har han det bare moro med chatting og flørting på si kanskje. Anonymkode: ef14d...c36
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #10 Skrevet 13. april 2021 Oppegående menn på 30+ er ikke på snap. Anonymkode: 7bfd3...de5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #11 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (På 13.4.2021 den 12.39): Jeg matchet en fyr på Tinder, vi har lagt hverandre til på Snap enda sannsynligheten for at vi kan møtes er lik nesten null pga stor avstand. Vi var begge klare på dette, at vi ikke skulle date sånn ordentlig, men han mente vi kunne ha det gøy på chat likevel. Så vi har snakket litt om løst og fast, og sex. Sender ikke nudes osv, men kan vise litt hud, pirre hverandre litt, sånne ting. Jeg merker jo at jeg syns dette er både gøy og spennende og tenker helt uforholdsmessig mye på ham, mtp hvor lite sannsynlig det er at dette blir noe av. Han på sin side virker glad når jeg snapper ham, åpner fort, svarer fort og er med på samtaler som ikke handler om sex også. Men han sender aldri snap først. Dere (fortrinnsvis voksne menn 30+), ville dere fått noe ut av en sånn "relasjon"? Er det gøy, spennende, pirrende - eller er det drepen at man aldri får møttes på ordentlig? For min del er det et lyspunkt i hverdagen, men usikker på hvor lenge han vil syns dette er gøy 😅 Anonymkode: e5c45...935 Det er nok dessverre bortkastet tid om avstanden er så stor Anonymkode: d76b1...b3d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå