AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 Jeg ukependler pga. lang reisevei til jobb. I tillegg har jeg en FF. Jeg sliter med å skjule dette for begge damene, og å få tid til å møtes. Jeg drar oftest hjem lørdag-søndag. Fredag vil jeg møte FF. Jeg sletter logg på meldinger og legger FF i spamfilter når jeg er hos fruen. Jeg sier til min FF at jeg misliker telefonsamtaler så hun ikke skal ringe når jeg er hos fruen. Det blir en del surmuling fordi jeg stadig er opptatt hos begge damene, og fruen slenger om seg med feminine såper og heklede duker i pendlerleiligheta så jeg er redd for å bli avslørt. Hvilke triks bruker dere for å skjule damene for hverandre, så ingen av dem avslører meg? Anonymkode: 4ae22...682
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 Vil ikke gi deg noen "triks". Håper du blir avslørt. Anonymkode: f2b63...4f5 10
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #3 Skrevet 13. april 2021 Føler du deg som en god mann? Bare duster spør om dette Anonymkode: 9fbf6...d4f 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4 Skrevet 13. april 2021 Altso om du om du skal sjonglere damer så må du vere god nok til det på eiga hand. Om du ikkje er det så fortenar du ikkje det. Anonymkode: 0a373...a94 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #5 Skrevet 13. april 2021 Jeg pleier å holde troll i sjakk med kristenmanns blod. Anonymkode: f1465...d66 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #6 Skrevet 14. april 2021 Og så hekleduker. Eller er du 70? Litt for opplagt trolling for å prøve å provosere, ellers burde du virkelig ikke spørre på et Kvinneforum. Anonymkode: 73608...98b 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #7 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (På 13.4.2021 den 11.39): Jeg ukependler pga. lang reisevei til jobb. I tillegg har jeg en FF. Jeg sliter med å skjule dette for begge damene, og å få tid til å møtes. Jeg drar oftest hjem lørdag-søndag. Fredag vil jeg møte FF. Jeg sletter logg på meldinger og legger FF i spamfilter når jeg er hos fruen. Jeg sier til min FF at jeg misliker telefonsamtaler så hun ikke skal ringe når jeg er hos fruen. Det blir en del surmuling fordi jeg stadig er opptatt hos begge damene, og fruen slenger om seg med feminine såper og heklede duker i pendlerleiligheta så jeg er redd for å bli avslørt. Hvilke triks bruker dere for å skjule damene for hverandre, så ingen av dem avslører meg? Anonymkode: 4ae22...682 Håper du blir tatt 😁 Anonymkode: 0a5f1...b95 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå