AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 Jeg har en en føflekk i nakken som jeg ikke liker. Jeg får ikke fulgt med den pga plassering, den blir soleksponert mye og klør litt av og til. Ønsker å fjerne den, i stedet for å bekymre meg for den. Hvordan gjør man det? Bestiller man bare time hos fastlegen og få den fjernet der og da av legen? Anonymkode: 7067b...c67
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 Begynn hos fastlegen du. Anonymkode: 0a0fe...287 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #3 Skrevet 13. april 2021 Hvis den er normal og frisk, så er det ikke sikkert legen vil gjøre noe med det. Vil legen gjøre noe med det, fjernes den der og da. Jeg har veldig mange føflekker og et par av dem har klødd og plagd veldig, men vært friske og fine ellers, og fastlegen fjernet dem enkelt bort samme timen (opplyste i resepsjonen hva jeg ønsket å få ut av timen, så legen fikk det i timeboka). Den ene trengte sting, men ellers fikk jeg bare et plaster på de andre. Anonymkode: d4d96...d8b
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis den er normal og frisk, så er det ikke sikkert legen vil gjøre noe med det. Vil legen gjøre noe med det, fjernes den der og da. Jeg har veldig mange føflekker og et par av dem har klødd og plagd veldig, men vært friske og fine ellers, og fastlegen fjernet dem enkelt bort samme timen (opplyste i resepsjonen hva jeg ønsket å få ut av timen, så legen fikk det i timeboka). Den ene trengte sting, men ellers fikk jeg bare et plaster på de andre. Anonymkode: d4d96...d8b Selv om de ser normale ut kan de være syke! Det er ikke alltid man ser forandringer med det blotte øyet... TS, husk at føflekken SKAL sendes inn til undersøkelse uansett hva legen som fjerner den sier! Anonymkode: c9dea...7f8 1
Gjest Era Vulgaris Skrevet 13. april 2021 #5 Skrevet 13. april 2021 Noen fastleger fjerner føflekker, mens andre henviser til hudlege. Det kommer seg an på hvor føflekken sitter og hvordan den ser ut. Min fastlege fjerner føflekker, men ville ikke fjerne en jeg hadde i ansiktet, da han var redd for at det skulle bli et skjemmende arr. Jeg ble da henvist til hudlege. Sønnen min fikk fjernet to hos fastlegen på en vanlig konsultasjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå