Shine21 Skrevet 30. august 2005 #1 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg bruker p-plaster, men det er første mnd jeg bruker dette...er nå på den plaster frie uken, men hvor lenge skal jeg gå uten ??? altså når skal jeg begynne på "ny runde" ??? man bytter jo plaster den 8 dagen, de tre gangene man har på plaster i mnd, så jeg antok at det var 7-8 dager uten også? men nå blei jeg usikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #2 Del Skrevet 30. august 2005 Det står vel på pakken? 7 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shine21 Skrevet 30. august 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 30. august 2005 på pakken står d: start din neste fire ukers syklus ved å sette på et nytt plaster på den vanlige "utskriftsdagen", dagen etter dag 28-uansett når mens begynner eller slutter.. men da blir d jo ikke etter 7 dager?? jeg er ikke helt med her....så det ikke før igår, å hvis d er dag 28 etter at jeg begynte på 1 p-plaster så vil det si for 3 dager siden. men da skulle jeg bare gått uten plaster i 4 dager. skjønner 0... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shine21 Skrevet 30. august 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 30. august 2005 jaja, 7-14-21-28......å dag 29...hmmm...blir vel en uke det..he...hmm...jeg er så IKKE Med idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå