Crossfitter Skrevet 12. april 2021 #1 Skrevet 12. april 2021 Tips tas i mot med stor takk! 🙂 Ser etter en bra babycall med video, helst ikke for dyr.. 😄 Ser at mange har anbefalt neonate, men samtidig også mange som mener den ikke er god, så det virker som det er enten eller! Syns også det er litt stivt med 2000kr for en babycall, men samtidig liker jeg ikke å kjøpe slike ting brukt da man ikke har noe garanti på dem osv, tilfelle noe ikke fungerer..
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #2 Skrevet 12. april 2021 Obs, kjøp noe ordentlig og trygt hvis du skal kjøpe med kamera. Ikke noe som lett kan hackes. Vi er forøvrig veldig fornøyd med neonate babycall, men vi har ikke kamera. Anonymkode: 3e394...8ed 1
vinterdekor Skrevet 12. april 2021 #3 Skrevet 12. april 2021 Hva skal du med kamera? Trenger du å se på babyen når den sover også? Anbefaler deg isåfall heller en god lenestol 🤷♂️ 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #4 Skrevet 12. april 2021 Sparer på sikkerheten til babyen. Parents of the year, liksom. Anonymkode: e3ac9...fca 1
Crossfitter Skrevet 12. april 2021 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Obs, kjøp noe ordentlig og trygt hvis du skal kjøpe med kamera. Ikke noe som lett kan hackes. Vi er forøvrig veldig fornøyd med neonate babycall, men vi har ikke kamera. Anonymkode: 3e394...8ed hvordan vet man om noe lett kan hackes? 😅
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #6 Skrevet 12. april 2021 Du kan lese litt rundt sikkerhet og hva du må tenke på blant annet i artikkelen her: https://www.online.no/sikkerhet/hacket-babycall.jsp Anonymkode: 3e394...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #7 Skrevet 12. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Du kan lese litt rundt sikkerhet og hva du må tenke på blant annet i artikkelen her: https://www.online.no/sikkerhet/hacket-babycall.jsp Anonymkode: 3e394...8ed Nei, det var feil link,jeg tenkte på denne: https://test.no/beste-babycall Eldre tester,men en del nyttig informasjon Anonymkode: 3e394...8ed 2
Patriotpaula Skrevet 13. april 2021 #8 Skrevet 13. april 2021 vinterdekor skrev (5 timer siden): Hva skal du med kamera? Trenger du å se på babyen når den sover også? Anbefaler deg isåfall heller en god lenestol 🤷♂️ For en teit kommentar. Vi har neonate med kamera og ville ikke vært foruten det kameraet. Mye bedre for oss å bare kunne se på skjermen enn å gå x antall turer til baby for å sjekke. Hører vi en lyd, så kan vi heller se «åjå, hun mistet smokken sin, men fant den igjen og faller til ro igjen» enn å måtte gå til henne på soverommet og potensielt vekke henne. Også utrolig kjekt for å sjekke raskt at hun ligger på ryggen og at dyna ikke er over hodet. Babycall uten kamera hadde ikke passet oss i det hele tatt, hvorfor skal man tolke lyder når man har mulighet for å få svaret på en skjerm? 🤷♀️ Og det handler ikke om latskap, men unngå unødvendige forstyrrelser når baby ligger og sover. Og, husk at det er tre ulike «overvåkningsmoduser»... 8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #9 Skrevet 13. april 2021 Hadde uten kamera. Funker veldig bra 😊 Anonymkode: 1fb18...5a0 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #10 Skrevet 13. april 2021 Veldig kjekt med kamera ettersom barnet blir eldre også, greit å se at de ikke klatrer ut osv. Men så lenge man ikke har kamera med wifi skal det vel ikke være så lett å hacke. Anonymkode: f015d...b11 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #11 Skrevet 13. april 2021 Går fint med wifi og men du må vel ha den på et lukket nettverk Anonymkode: 1fb18...5a0 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #12 Skrevet 13. april 2021 Ikke kjøp med wifi, kan hackes. Ikke kjøp en billig - kan ta fyr. Anonymkode: b18d6...28b 1
Mnjah Skrevet 13. april 2021 #13 Skrevet 13. april 2021 Finnes brukte babycaller med kamera på Finn.no
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #14 Skrevet 13. april 2021 Stort sett alle i min termingruppe sverger til Motorola mpb55. Den koster jo litt, men ville heller valgt en som varer hele perioden du trenger den, enn å risikere å måtte bytte ut pga dårlig kvalitet. Mange av de samme var misfornøyde med Neonate sin, og byttet til Motorola, så den ville jeg ikke gått for. Om prisen er viktigst ville jeg heller gått for en uten kamera. Vi har Neonate bc-6500d som vi har brukt i nesten 4 år, og er fremdeles like fornøyde! Super rekkevidde, lyd og batterikapasitet. Har aldri savnet kamera. Anonymkode: 93110...991 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #15 Skrevet 13. april 2021 Har philips avent. Veldig fornøyd! Kosta ca 2000 tror jeg. Synes det er kjekt med kamera fordi eldste barn sov lenge i vår seng og rørte endel på seg. Ville følge med så hun ikke ålte seg til kanten og falt ut. Nå er mini i bedsidecrib. Kan hende hun og havner i vår seng, så kjekt å ha kamera. Men i egen seng etterhvert, synes jeg det hadde holdt med babycall uten kamera. Begynner ungen å klatre ut av sprinkel, er det heller på tide med barneseng for litt større barn. Anonymkode: 83cbf...fe1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå