AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #81 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (På 12.4.2021 den 22.58): Dette barnet trives med å være midtpunkt og elsker selskap. De har ingen sykdommer, det skyldes kun at foreldrene ikke "gidder". Vår prioritering vil jo være å invitere de barna som vårt barn har feiret med ila året. Det må da være greit å ha ulike prioriteringer som du selv nevner? Tror Anonymkode: 47b7f...555 Skal barnet straffes fordi du har noe imot foreldrene? Anonymkode: 8331a...d34 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #82 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nå måtte jeg humre og le litt da jeg fikk logget meg på og sett alle svarene her. Noen vil melde meg til barnevernet! Ha ha ha ha, velbekomme! Da melder jeg familien som ALDRI vil ha besøk av andre barn og som kun sender sitt eget barn til andre! Det klør i henda hva gjelder barnevernsmeldinger hvor familien mener at dems barn blir utestengt! Vi har ikke utestengt barnet! Det er jo de som velger å feire med kun 3 stk. Vi har jo inkludert alle alltid! Er dere helt blåst som ikke forstår at det nå frister å faktisk utestenge barnet? Anonymkode: 47b7f...555 Håper ikke du snakker om dette så barnet ditt hører det. Dette er mobbing. Og gjerne inviter alle og utelat dette ene barnet og se om det blir reaksjoner blant foreldre/skole. Du kan jo ta kontakt med foreldre til dette barnet og spørre hvorfor de gjør det på denne måten. Du kan kontakte foreldre til barn som ikke er invitert og prate med dem om dette? Hvordan opplever de det? Anonymkode: 8331a...d34
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #83 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men det er jo ikke vi som har holdt noen utenfor! Det er jo dem! Vi vurderer det jo bare, det er ikke det samme som om det er utført! Anonymkode: 47b7f...555 Du skriver som om det bare er ditt barn som ikke er invitert. Hva med de andre 15 som ikke er invitert? (Trukket fra bursdagsbarn, de tre inviterte og din datter). Siden et så stort antall barn fra klassen ikke er invitert så er ikke det noe du skal ta personlig? Anonymkode: 8331a...d34 1
Poldark Skrevet 14. april 2021 #84 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Synes du at denne tråden her har gitt meg innspill og inspirasjon til å heve meg over noe som helst? Selv føler jeg at jeg har fått motsatt vilje. Altså: Jeg tenker at det er enda flere teite foreldre og enda færre barn vi ønsker å inviterer. Kanskje vi bare kaster oss på og inviterer 3 stk. kamerater. Det er jo ok! Anonymkode: 47b7f...555 Ja, det er ok, og langt bedre enn det du rører med i begynnelsen av tråden. Åpenbart for alle, unntatt deg. Ser ut til at denne avgjørelsen er motivert av hevngjerrighet og umodenhet - men selv om bursdagsfest for hele klassen er fint og gøy for barna, så er det langt bedre å invitere noen få enn at en voksen dame mobber og utestenger ett spesifikt barn. Barn plukker opp slike holdninger. 1
Chantielle Skrevet 15. april 2021 #85 Skrevet 15. april 2021 Tråden er ryddet for brukerangrep,brukerdebatt,innlegg av utestengt bruker,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå