AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #1 Skrevet 12. april 2021 Jeg er overveldet av jobb, etter jobb går ettermiddagene så fort og hver kveld sitter jeg helt i bånn og tenker på alt jeg skulle gjort her hjemme.. resultatet av mange ”kjappe løsninger” er at det er rot over alt.. det er mest klær og uorganiserte skap osv.. jeg er egentlig ikke sånn, men når det er rot overalt så vet jeg ikke min arme råd. Noen som har vært i samme situasjon? Det er ikke snakk om søppel/mat osv.. jeg vet at jeg bare må ta meg sammen, men hvorfor er det så vanskelig?😭 Anonymkode: 7c993...9d1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #2 Skrevet 12. april 2021 Haster det akkurat nå i denne perioden da? Hva «må» ryddes og hva «bør» ryddes? Du kan ta 1 skap for dag feks:)? Anonymkode: a2c31...7b5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #3 Skrevet 12. april 2021 Mindre ting = mindre rot. Ta deg tid til å kaste, selge eller gi bort ting du ikke bruker eller trenger. Det tar mye tid der og da, men man får et mye lettere liv etterpå. Anonymkode: 6e538...6d1 1
Gjest Lunaris Skrevet 12. april 2021 #4 Skrevet 12. april 2021 Ta en storopprydding hver fjerde måned. Det er utrolig hvor mye som hoper seg opp på bare fire måneder. Ha færre ting og kast med hard hånd. Ikke utsett eller planlegg å selge ting, bli kvitt overflødige ting - du får mer luft i tilværelsen. Og det gjør godt.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #5 Skrevet 12. april 2021 Bruk tid til å finne systemer som funker, sorter, legg i bokser osv. Og ha en plan ; mandag stue, tirsdag kjøkken, onsdag bad osv. Da blir det ikke så mye på en gang og du vedlikeholder litt hver uke. Anonymkode: 59431...b61
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #6 Skrevet 12. april 2021 System som funker, og legg tingene på plass der de hører hjemme med en gang. Ta en ting av gangen, så ordner det seg nok etterhvert. Anonymkode: b721e...cff
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #7 Skrevet 13. april 2021 Godta at det er mye rot akkurat nå. Ta en helgedag hvor du våkner godt uthvilt og si til deg selv at du skal rydde opp i 1 skap. Kanskje orker du ikke mer, kanskje har du plutselig ryddet opp alt. Anonymkode: 76148...1d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå