AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #21 Del Skrevet 8. juni 2021 Har plantet chilli, tomat, jordbær, sukkererter, mais, agurk og sqash. Spirer og gror! Håper på utbytte snart 😅 Anonymkode: 0a909...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #22 Del Skrevet 9. juni 2021 Har dere sett nyheten om at et nytt tomatvirus er påvist i Norge? Det er ikke til å spøke med 😳 Anonymkode: 2a12e...efa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #23 Del Skrevet 9. juni 2021 Jeg elsker planter😄 Jeg har bare vanlige grønnplanter, slike som alle andre også har, men jeg er fryktelig glad i dem likevel🙈 Nå har jeg 4 forskjellige hoyaer, carnosa, australis, australis lisa, og en carnosa krimson princess. De er favorittene🥰 Monstera og monstera minima. Forskjellige peperomiaer. Vanlig gullranke, og en som heter snowqueen. Forskjellige orkeideer, som jeg ikke liker eller får til å blomstre, men har ikke hjerte til å kaste de. Elefantøre. Elsker å plante coleus på sommeren, de er så morsomme😄 men jeg orker ikke overvintre de. Ellers planter jeg stemor, fioler, blomkarse, tomater, chilli og urter om sommeren😄 Anonymkode: b82c9...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #24 Del Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 9.6.2021 den 19.37): Jeg elsker planter😄 Jeg har bare vanlige grønnplanter, slike som alle andre også har, men jeg er fryktelig glad i dem likevel🙈 Nå har jeg 4 forskjellige hoyaer, carnosa, australis, australis lisa, og en carnosa krimson princess. De er favorittene🥰 Monstera og monstera minima. Forskjellige peperomiaer. Vanlig gullranke, og en som heter snowqueen. Forskjellige orkeideer, som jeg ikke liker eller får til å blomstre, men har ikke hjerte til å kaste de. Elefantøre. Elsker å plante coleus på sommeren, de er så morsomme😄 men jeg orker ikke overvintre de. Ellers planter jeg stemor, fioler, blomkarse, tomater, chilli og urter om sommeren😄 Anonymkode: b82c9...00a En hoya er så vakker når hun blomstrer 😍 Den typen jeg har lukter godt også. Anonymkode: 91a8a...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #25 Del Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 9.6.2021 den 19.23): Har dere sett nyheten om at et nytt tomatvirus er påvist i Norge? Det er ikke til å spøke med 😳 Anonymkode: 2a12e...efa Uff da. Dette måtte Googles, og jeg likte absolutt ikke det jeg leste. Takk for advarsel. Legger ved link så andre kan få dette med seg. https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/alvorlig-tomatvirus-pavist-i-norge-1.15527958 Anonymkode: 42999...648 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #26 Del Skrevet 12. juni 2021 Jeg har ikke hage, men blomsterkasser ute. Forsker ikke så mye der. Inne har jeg dilla på avleggere på nybegynnerstadiet. Setter i vann og planter i jord når røttene kommer. Plasserer rundt i forskjellige vinduer for å se hvor de får det perfekte lyset for å vokse. Anonymkode: 3d923...6fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #27 Del Skrevet 12. juni 2021 Noen som vet om det er mulig å ta stikling av japansk viftelønn/blodlønn? Anonymkode: 4caca...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kverrulanten Skrevet 21. juni 2021 #28 Del Skrevet 21. juni 2021 Annemonemor skrev (På 8.6.2021 den 13.30): Får ikke til det jeg planter i drivhus selv men inne går det som f😂 Haha! Her virker det som om det er omvendt. Det spirer og gror i drivhuset🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annemonemor Skrevet 21. juni 2021 Forfatter #29 Del Skrevet 21. juni 2021 Kverrulanten skrev (30 minutter siden): Haha! Her virker det som om det er omvendt. Det spirer og gror i drivhuset🤩 Ååå heldig😭 går dårlig så har gitt opp for i år😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 23. juni 2021 #30 Del Skrevet 23. juni 2021 Den blir lengre og lengre, og tjukkere og tjukkere.😍 Blir jo ikke allverdens størrelse. Men akkurat passe tjukk og god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #31 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 12.4.2021 den 18.49): Har lyst til å plante noe sitrusfrukt selv, men har aldri gjort det. Men vil se prosessen enn å kjøpe ett tre fra hageland/plantasjen:) hvor fort spirte dine sitronfrø (hvis de har spiret) og kan man få frukt på dem i norge? Anonymkode: 09eae...c0e Jeg har plantet sitron og appelsin rett fra frukten. Det har tatt lang tid, de er nok 3 år gamle ca 70 cm høye. Anonymkode: f7241...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå