Gå til innhold

Noen som har sex med opptatte menn her?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Vel, arbeidsmiljøloven ordner akkurat den delen :) 

Anonymkode: 370ab...443

I mitt arbeide er jeg avhengig at andre personer tar kontakt med meg, og AML (og en god bøtte med andre lover, forskrifter og eksterne og interne reguleringer samt egen etikk) hindrer meg i å diskriminere hvem som skal få lov til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, hva kan man si om folk som tar for seg av andres ektefeller....
Kan man i det hele tatt kalle dem folk eller er de respektløse og løsslupne griser hele gjengen.... 

Anonymkode: 710e0...f70

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Ikke veldig stolt over det, men det har blitt slik. Har alltid vært en god venn, vi har vært i hvert sitt forhold, jeg er nå skilt - han er ikke. Det begynte i det små, jeg var knust over mitt brudd, han har alltid hatt et crush på meg, men jeg var opptatt. Han elsker sin kone, hun er nydelig, men vil ikke ha sex. Kose, dulle og få massasje er greit, sex blir kontant avvist. Jeg har alltid vært motsatt, liker ikke klenging, men vil gjerne ha sex ofte. De vennskaplige samtalene har utviklet seg, jeg vet at dette er feil, og unngår å være alene med ham, men det har blitt noen ganger. Jeg forstår bare ikke kvinner/menn som ikke gidder å ligge med partneren sin om de fremdeles finner vedkommende attraktiv? Det er jo å BE om utroskap? Om du ikke har brydd deg om sex på evigheter, vet at partneren din er lidenskaplig, så burde det neppe komme som en bombe at vedkommende blir kåt på andre. 

Anonymkode: 7833a...1b2

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (21 minutter siden):

I mitt arbeide er jeg avhengig at andre personer tar kontakt med meg, og AML (og en god bøtte med andre lover, forskrifter og eksterne og interne reguleringer samt egen etikk) hindrer meg i å diskriminere hvem som skal få lov til det.

Men nå er vel dine problemer av en litt annen art enn mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vel, hva kan man si om folk som tar for seg av andres ektefeller....
Kan man i det hele tatt kalle dem folk eller er de respektløse og løsslupne griser hele gjengen.... 

Anonymkode: 710e0...f70

Nå er det vel strengt talt ektefellen som gjør noe som ikke er greit her da? Er ikke den andre parten som gjør noe galt. 

Anonymkode: c1815...598

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå er det vel strengt talt ektefellen som gjør noe som ikke er greit her da? Er ikke den andre parten som gjør noe galt. 

I et hvert samfunn finnes det uformelle koder. Som aktiv deltagende individ kan man selv være med å bestemme hva som er innafor og hva som ikke er det.

Min erfaring er at det kun er moralske halvfabrikata som slipper inn single som bevisst er sammen med noen opptatt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3lis3 skrev (1 time siden):

Absolutt. Ikke at jeg oppsøker dem spesielt, men bryr meg ikke om de har dame. 

Synes ikke noe galt at du er ei fristerinne heller. Du kan faktisk være drevet av omsorg og synes synd på mannen🧡

I parforhold der den siste gnisten har forsvunnet, kjempes det lite for at forholdet skal bli bra igjen. Da tar man den enkleste vei og lar seg friste av ei fristerinne. Himmel og helvette starter ikke før man blir tatt for utroskap, og daførst oppdager man at noen har "sovet på jobben". Jeg tror i nesten hvert tilfelle er det muligheter for å reparere forholdet, men isteden for snur de seg bare i senga for å sove... Dette gjelder både kvinner og menn, og de fleste oppfatter utroskapen for at man ikke elsker sin partner mere. Men utroskap er årsaken til manglende nærhet og sex...

Utroskap mener jeg fremdeles er dårlig gjordt, men jeg sliter noen ganger om hvem av de to som lider mest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg får overraskende mange henvendelser fra menn jeg kjenner som er opptatt nå etter jeg ble singel om jeg vil finne på noe/møtes. Noen spør direkte om sex også. Holder meg unna menn som er opptatt av prinsipp, men når det er så vanlig antar jeg det er flere enn man tror som er utro.. 

Prostituerte sitt forhold til menn er oftest helt ødelagt og dette er en av grunnene. De ser hvor mange gifte menn og menn i forhold som benytter seg av tilbudet deres. Utroskap har egentlig vært vanlig til alle tider og jeg tror nesten alle, særlig menn er i stand til å være utro i rette tid og sted. Det er derimot litt forskjell på dem som bevisst oppsøker utroskapen ved å kontakte damer de ønsker sex med, og de sommelier forført uten at det var planlagt.

Anonymkode: 56a7d...2a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

SELVFØLGELIG er det moralsk galt å være med å bidra til utroskap. Det blir det samme som å forsyne seg av noe ikke er ditt uten å spør.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en en gang mens jeg var på fisketur. Han var ute for å lufte seg litt, for kona hadde besøk av søstera. Vi nakenbadet og hadde sex. Aldri møtt han hverken før eller siden. Jeg var ca 20 og ubeskrivelig kåt. 

Nr 2 var en kompis som jeg hjalp litt med å kjøre hjem fra jobb. Visste han var opptatt. Vi så film første gang og så så jeg plutselig bulen hans, han oppdaget det og bare gliste. Så.. Ja, han beklaget og sa bare at jeg var for fristende. Satte meg på fanget hans og dro ned buksa på han og så tok av min egen. Så hadde vi oss. Flere ganger. Og mer når vi møttes. 

Nr 3 er ene eksen min som jeg bare vet alltid er tilgjengelig når jeg er kåt uansett om han er opptatt eller ei. Jeg gir fullt f.. Tydeligvis gjør han det samme. Men orker egentlig ikke han mer nå som jeg har blitt eldre og skjønner mer av "greia" hans.. 

Anonymkode: bf166...589

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men nå er vel dine problemer av en litt annen art enn mine.

AML tar ikke slike hensyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (33 minutter siden):

AML tar ikke slike hensyn.

Svaret ditt bekrefter min påstand :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Har regelmessig sex med en gift mann. Målet er å få han til å gå fra kona. Hva jeg gjør med han etter det er jeg usikker på. Gjør det for spenningen 

Anonymkode: 7d69e...dd7

Du er ikke alene om det. For mange kvinner er det sport i å ødelegge forhold. Sånne folk fortjener all motgang de kan få i livet, så karma kommer alltid å tar sånne folk til slutt.. 

Anonymkode: fb672...ee4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

SELVFØLGELIG er det moralsk galt å være med å bidra til utroskap. Det blir det samme som å forsyne seg av noe ikke er ditt uten å spør.

Folk som er utro må da kunne stå for hva de gjør. De må selv ta ansvaret for sin egen utroskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (46 minutter siden):

Folk som er utro må da kunne stå for hva de gjør. De må selv ta ansvaret for sin egen utroskap. 

Er du såpass naiv at du tror at de fleste står for det? Er svært få som tør å stå for det fordi de er feige personer rett og slett.

Anonymkode: fb672...ee4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har og har hatt sex med både opptatte kvinner og menn. Herlig å kunne bidra med noe de tydeligvis ikke er fornøyd med i forholdet sitt. 

Anonymkode: 00592...843

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Skulle en ha hatt det så er nok ikke kg plassen å skrive om det. Her blir en sløyet og partert for så å bli matet til resten av hyeneflokken om så hadde vært.

Anonymkode: cd3cf...0ed

Skulle tro jeg var synsk når jeg ser på svarene som er kommet etter jeg svarte😜

Til ts, utroskap og ikke minst åpne forhold foregår både her og der i de hemmelige krokene av vårt sammfunn, men om en skriver det her på kg så kommer de som ikke blir spurt om sin mening hylende til og tråden blir fort ødelagt. 

Anonymkode: cd3cf...0ed

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har regelmessig sex med en gift mann. Målet er å få han til å gå fra kona. Hva jeg gjør med han etter det er jeg usikker på. Gjør det for spenningen 

Anonymkode: 7d69e...dd7

Hvorfor det? Det er jo i utroskapen at spenningen ligger. 

Anonymkode: 00592...843

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg, han løy om at han var singel, jeg spurte tom hans kompis. Så da trodde jeg han var det. Bare en gang heldigvis. Jeg konfroterte han dagen etter da ringen dukket opp gitt.. Da ble han skikkelig flau. Holdt meg til de single, men lå ikke rundt asså.

Anonymkode: edc1e...5d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...