AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #1 Skrevet 12. april 2021 Å sette de to der til å fylle så store sko var en stor feil, og det drepte hele programmet🤡 Hvem burde heller overtatt etter Thomas og Harald? Anonymkode: e6a16...105
solmåneogstjerner Skrevet 12. april 2021 #2 Skrevet 12. april 2021 De hadde ikke akkurat så store sko å fylle. Senkveld har aldri vært bra. 20
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #3 Skrevet 12. april 2021 Ingen. Senkveld skulle vært ferdig for lengst Anonymkode: 11dbc...6f9 8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #4 Skrevet 12. april 2021 Virker som at talkshows generelt funker bedre enten med en programleder, eller med en 'gjeng', sånn 4 stk som snakker om tema seg i mellom Anonymkode: 5c9ce...1bd 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #5 Skrevet 12. april 2021 Ingen. Senkveld var på overtid selv de siste årene med Thomas og Harald. Anonymkode: e17cc...087 7
Milky Skrevet 12. april 2021 #6 Skrevet 12. april 2021 Synes egt ikke senkveld har vært noe bra noen gang, men stian og helene var virkelig ræva 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #7 Skrevet 12. april 2021 Var det ikke typen og ungen til Helene som skulle ta over for Stian Blipp da? Anonymkode: 1f369...604
Tough cookie Skrevet 12. april 2021 #8 Skrevet 12. april 2021 Thomas og Harald var to gubber som prøvde å være kule. Helene og Stian er jo halvparten så gammel og har appellert til et yngre publikum. Jeg synes det er dumt at de nå skal gi seg, men det er vel fordi at Stian Blipp skal satse på sine ting. 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #9 Skrevet 12. april 2021 Hva er vitsen med å lage en ny tråd: Anonymkode: b791f...aa8 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #10 Skrevet 12. april 2021 Tough cookie skrev (Akkurat nå): Thomas og Harald var to gubber som prøvde å være kule. Helene og Stian er jo halvparten så gammel og har appellert til et yngre publikum. Jeg synes det er dumt at de nå skal gi seg, men det er vel fordi at Stian Blipp skal satse på sine ting. Eh nei, det er fordi de rævkjørte programmet og har dårlige seertall😂 Anonymkode: e6a16...105 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #11 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var det ikke typen og ungen til Helene som skulle ta over for Stian Blipp da? Anonymkode: 1f369...604 Jørgen & Baby hadde faktisk vært bedre enn Helene & Stian Anonymkode: e6a16...105 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #12 Skrevet 12. april 2021 De gjorde et modig forsøk, men det funka dårlig. Thomas og Harald var en utrolig bra greie over mange år, vanskelig å ta over etter dem. Anonymkode: 99cdc...1c8 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #13 Skrevet 12. april 2021 Stian Blipp er grovert overvurdert som programleder. Bare se på programmene han har vært med i. Alle har enten floppet eller vært uten betydning at han har vært med. Det sagt, er det ikke programlederne som drepte dette programmet. Men manusforfatterne og ide-skaperne. Bare se til de amerikanske humor-talkshowene. De har ekstremt gode manusforfattere. Det er utopisk å tro at samme kvalitet finnes i lille Norge. Anonymkode: 42c05...60a 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #14 Skrevet 12. april 2021 Jeg likte godt Senkveld før, med Thomas og Harald. Etter de fikk nye programledere og nytt opplegg ble det dessverre ikke så veldig interessant eller underholdende lenger. Kunne tenkt meg å se Kristian Ødegård og Truls Svendsen som en slik duo. Kunne vært gøy😁 Anonymkode: 90282...8b0
GammelKaktus Skrevet 12. april 2021 #15 Skrevet 12. april 2021 Senkveld var nå utgått på dato en stund før Thomas og Harald avsluttet mener nå jeg. Hadde ikke sett det selv de siste årene og har ikke sett noe med de nye programlederne heller. Han Blipp fyren virker så tilgjort på et vis så jeg gidder ikke å se på. 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #16 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg likte godt Senkveld før, med Thomas og Harald. Etter de fikk nye programledere og nytt opplegg ble det dessverre ikke så veldig interessant eller underholdende lenger. Kunne tenkt meg å se Kristian Ødegård og Truls Svendsen som en slik duo. Kunne vært gøy😁 Anonymkode: 90282...8b0 Kristian Ødegård og Truls Svendsen er bra forslag! Hadde vært moro å se dem i et sånt samarbeid. Anonymkode: e6a16...105 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #17 Skrevet 12. april 2021 FrøkenMånestråle skrev (1 minutt siden): Senkveld var nå utgått på dato en stund før Thomas og Harald avsluttet mener nå jeg. Hadde ikke sett det selv de siste årene og har ikke sett noe med de nye programlederne heller. Han Blipp fyren virker så tilgjort på et vis så jeg gidder ikke å se på. Veldig enig angående Blipp! Anonymkode: e6a16...105 2
SoWhat? Skrevet 12. april 2021 #18 Skrevet 12. april 2021 Jeg så noen ganger med Thomas og Harald. Jeg syns de var flinke. De andre har jeg ikke sett. Men unnskyld meg, men akkurat dette konseptet med talkshow passer bare ikke her i landet. Jeg syns det er rart at en haug med introverte nordmenn som vanligvis HATER small talk liksom plutselig skal slå seg løs og være underholdende i de rammene. Sorry. Jeg elsker Else Kåss Furuseth, hun er en av mine helter. Men det talkshowprogrammet hun har er dritpinlig å se på. Hjelp.... Nei, kutt ut og prøv talkshow mer mer. God Morgen Norge er ikke koselig for meg å se på da det alltid er sånn alvor og folk med problemer og sykdommer. Men det er ihvertfall en avslappet stemning i studio. Om ikke annet 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #19 Skrevet 12. april 2021 Senkveld har vært kjedelig og utdatert lenge før Helene og Stian tok over. Anonymkode: c7daf...4a5 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #20 Skrevet 12. april 2021 SoWhat? skrev (1 minutt siden): Jeg så noen ganger med Thomas og Harald. Jeg syns de var flinke. De andre har jeg ikke sett. Men unnskyld meg, men akkurat dette konseptet med talkshow passer bare ikke her i landet. Jeg syns det er rart at en haug med introverte nordmenn som vanligvis HATER small talk liksom plutselig skal slå seg løs og være underholdende i de rammene. Sorry. Jeg elsker Else Kåss Furuseth, hun er en av mine helter. Men det talkshowprogrammet hun har er dritpinlig å se på. Hjelp.... Nei, kutt ut og prøv talkshow mer mer. God Morgen Norge er ikke koselig for meg å se på da det alltid er sånn alvor og folk med problemer og sykdommer. Men det er ihvertfall en avslappet stemning i studio. Om ikke annet Er i utgangspunktet enig med deg, men Thomas og Harald gjorde det bra, og i mange år, så det var nok en litt for stor oppgave å skulle klare å ta over med suksess. De fleste slike show er kleine her ja Anonymkode: e6a16...105 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå