AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #1 Skrevet 12. april 2021 På date nummer en ga vi hverandre en klem da vi gikk fra hverandre. På date nummer to kysset vi. Først en gang, og så en gang til. Den andre gangen vet jeg at jeg åpnet munnen litt, men det var bare sånn munnen min var akkurat da, og etter et par sekunder kjente jeg tungen hans. Var ikke det litt heftig?? Litt pågående så tidlig? Jeg hadde jo selvsagt tungen min i min egen munn, så tungene berørte hverandre. Men det var jo ikke noe klining, for det skjedde bare fordi han gjorde det han gjorde. Men nå skal vi møtes igjen og jeg klarer ikke helt å glemme at det ble sånn forrige gang. Jeg gleder meg jo til å se ham, men vet ikke hva slags forventinger han har denne gangen. Anonymkode: 48b6e...a8e
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #2 Skrevet 12. april 2021 Bare d u vet hva du liker, men jeg og min samboer tungekysset andre date.. Anonymkode: f09f2...d56
Milky Skrevet 12. april 2021 #3 Skrevet 12. april 2021 Personlig synes jeg ikke det er såå sykt med litt tunge på andre date. Men sett grenser hvis du ikke er komfortabel med det 1
Hunmedham Skrevet 12. april 2021 #4 Skrevet 12. april 2021 På andre date, når meningen er å møtes en tredje gang..? Da er vel tungekyssing innafor. Det er vel ikke helt uvanlig med litt varsom tørrjukking også da, så du bør ikke være forskrekket av dette. Mannen min tok meg på brystene under skjorta den første kvelden, haha.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #5 Skrevet 12. april 2021 Ser ikke problemet, med mindre du ikke er tiltrukket av han da... Anonymkode: 17064...86e 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #6 Skrevet 12. april 2021 Og jeg og min mann råklinte på første daten. Var rimelig klaff kan du si 😅 Etter en halvtimes prat så var vi i gang 😉 Det er vel bare å gjøre det man føler for? Du føler jo selv hvor dine grenser går. Anonymkode: 921cd...03d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #7 Skrevet 12. april 2021 Høh, her var det heite tungekyss etter 10 min på første date 🙈 er det connection så er det connection tenker jeg 😎 Anonymkode: 0a743...a27
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå