AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #1 Skrevet 12. april 2021 Har noen av dere med IBS erfaring med kvalme? Jeg er veldig ofte kvalm om morgen og har egentlig ikke, før i dag, tenkt at det kan være IBS. Fikk diagnosen for noen år siden, men har ikke vært så veldig plaga så jeg har valgt å ignorere det litt. Har gått til innkjøp av surdeigsbrød og laktosefri melk nå i håp om at det roer kvalmen litt. Anonymkode: 10691...1b0
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #2 Skrevet 12. april 2021 jeg er kvalm hver morgen😣og mye forstoppet. magen står konstant på spreng. men lar jeg vær å spise holder jeg på å svime av, og blir enda mer kvalm🤭what to do, ass🤯 Anonymkode: 84191...163
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #3 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): jeg er kvalm hver morgen😣og mye forstoppet. magen står konstant på spreng. men lar jeg vær å spise holder jeg på å svime av, og blir enda mer kvalm🤭what to do, ass🤯 Anonymkode: 84191...163 Det er så ille Funker regulert kosthold hos deg? Anonymkode: 10691...1b0
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #4 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det er så ille Funker regulert kosthold hos deg? Anonymkode: 10691...1b0 har prøvd lav food map eller hva det heter. ser ut som om jeg må slite med dette. problemet er at ved forstoppelse får jeg hinsidige bekkensmerter i tillegg til magesmerter🤭skal prøve å faste litt mer! ikke bra med så mye ufordøyd mat i tarmene hele tiden😣 Anonymkode: 84191...163
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå