Gå til innhold

Kunne du som same datet en mannlig modell?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakket med en mann på Tinder, som var utenlandsk og modell, og bosatt i Norge. La han til på insta og han har bare selfies av seg selv.. etter å ha chattet denne uken fant jeg kjapt ut at han ikke er en match for meg, siden han fortalte meg at hans hobbier var å ta solarium og ta selfier 😄 

Hyggelig fyr, men nei takk fra meg. Jeg hadde også følt meg veldig selvbevisst om jeg var sammen med en sånn mann. Kunne du som dame datet en mannlig modell? 

Anonymkode: 522f5...a12

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det relevant om jeg er same eller ikke?

Anonymkode: 44532...edf

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er det relevant om jeg er same eller ikke?

Anonymkode: 44532...edf

Sorry skrivefeil! Skulle stått DAME. Huff. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg likte han, så. Var nylig en utenlandsk modell som superliket meg, men jeg sveipet han til venstre. Har møtt en annen utenlandsk modell som var helt forferdelig, så er nok litt preget av det, selv om èn ikke burde generalisere på den måten. Men om jeg møter en og har kjemi spiller det ingen rolle 

Anonymkode: 35b99...b10

AnonymBruker
Skrevet

Haha, måtte le av overskriften. Som svar på spørsmålet svarer jeg nei.

Anonymkode: 1df82...7c1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge han spiser joikakaker. 

Anonymkode: c0a3c...691

• Liker 5
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Kommer an på personligheten og om kjemien stemte. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvis jeg likte han, så. Var nylig en utenlandsk modell som superliket meg, men jeg sveipet han til venstre. Har møtt en annen utenlandsk modell som var helt forferdelig, så er nok litt preget av det, selv om èn ikke burde generalisere på den måten. Men om jeg møter en og har kjemi spiller det ingen rolle 

Var han italiensk? Han jeg har chattet med er fra Italia. Man skal ikke dømme nei, men når jeg liker å skeie ut med taco og smågodt i helgene så er det kjipt med en mann som er på fitness-diett fordi han har photo shoot uken etter. Jeg hadde også blitt sjalu på alle de pene damene som er rundt han hele tiden. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Var han italiensk? Han jeg har chattet med er fra Italia. Man skal ikke dømme nei, men når jeg liker å skeie ut med taco og smågodt i helgene så er det kjipt med en mann som er på fitness-diett fordi han har photo shoot uken etter. Jeg hadde også blitt sjalu på alle de pene damene som er rundt han hele tiden. 

Nei, han var ikke det :) ikke sant, han her var mer slank enn stor og trent, men ikke et gram fett på kroppen. Er slank selv men følte meg dvask og dissen foran han. Og han var strengt imot alkohol og hva det gjorde med utseende, ble irritert når jeg koste meg med vin i helgene 😂 de passer nok bedre med andre som har lik livsstil

AnonymBruker
Skrevet

Hehe , artig den feilen;)

Som dame kunne jeg datet en modell, men tror ikke sjansen er så stor for at det dukker opp en modell i min verden. 

Anonymkode: 91e93...d63

AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk skrivefeil 🤣

I utgangspunktet må jeg svare nei, da disse ofte kan virke litt ego. Da måtte jeg i så fall blitt positivt overrasket av personligheten.

Anonymkode: 9bcd4...053

AnonymBruker
Skrevet

Nei, for jeg liker å være den "peneste" i forholdet. Blir ikke imponert eller smigret over veldig pene menn, og om han er modell er han gjerne klar over at han ser bra ut. Nei takk, til manneselfies og solarium 😛

Anonymkode: c388e...aa5

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kunne jeg. Er jo bare et pluss om han er kjekk OG opptatt av trening og sunn mat. 

Faktisk dater jeg en...ikke modell, men veldig pen mann. Han er trent og har sunne vaner, og har faktisk motivert meg til å droppe brød og smågodt, og begynne å gå mer på tur. Avholds er han også (bortimot). Alt i alt en livsstil jeg gjerne vil ha i livet mitt. Jeg trente veldig mye selv før og er deilig å være rundt andre folk som har den viben. Jeg gjør iblant narr av ham fordi han er forfengelig og kan posere, selv gir jeg mer faen hvordan jeg framstår på bilder etc. Men igjen....han er ikke akkurat vond å hvile øynene på 😄

Anonymkode: e53ec...67d

AnonymBruker
Skrevet

De fleste utenlandske «modellene» er lovescams. Det skjønner ikke skrukkete damer på 50-60 når de blir overøst av komplimenter, så de går ofte fem på.

Anonymkode: db7e1...a53

• Liker 1
Skrevet

Om han var modell er vel greit. Men at hobby var selfies og solarium hadde jeg ikke falt for. Liker også å ta meg litt vin noen ganger.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hyggelig fyr, men nei takk fra meg. Jeg hadde også følt meg veldig selvbevisst om jeg var sammen med en sånn mann. Kunne du som dame datet en mannlig modell? 

Var sammen med en skandinavisk modell da jeg var ung. Han var mye mer enn modellrollen, en sjarmerende og raus fyr. Så, ja. Null problem. Kommer an på mannen.

AnonymBruker
Skrevet

Nja, om han var oppegående, hyggelig, kunne kose seg litt og ikke var fanatisk så hadde det ikke vært noe problem. Jeg har vært borti noen fitness typer. Det blir for fanatisk livsstil for meg, selv om jeg er glad i sunt kosthold og trening selv. 

Anonymkode: 5acb7...7e1

AnonymBruker
Skrevet

Vi samer har relativt mye større pågang av mannlige modeller enn normalpopulasjonen i Norge, så for oss er dette ren rutine. Samiske jenter er råpene. 

Anonymkode: 4c60b...1d7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...