Helene Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 Jeg sliter. Jeg tar corona på alvor. Handler 1 gang i uken, bruker munnbind hele tiden og antibac. Bor i Trøndelag hvor vi faktisk har grønn sone. Er også ufør. Dvs at jeg ser ikke et menneske i løpet av arbeidsdagen. De fleste vennene mine er i jobb. Jeg er egentlig flink til å gjøre ting selv. Leser bøker dagen lang, har drevet med puslespill i mange år. Men jeg savner så ille å reise. Jeg har muligheten til å reise til grand canari. Sitte i egen liten leilighet, med stor terrasse. Kunne hatt varmen, gått turer ut, alene der og, men vært i aktivitet. Det hadde virkelig hjulpet på helsen. Men tør ikke det. Pga flyreisen. Jeg vet ikke hva andre gjør.
13579 Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 Helene skrev (1 time siden): Jeg sliter. Jeg tar corona på alvor. Handler 1 gang i uken, bruker munnbind hele tiden og antibac. Bor i Trøndelag hvor vi faktisk har grønn sone. Er også ufør. Dvs at jeg ser ikke et menneske i løpet av arbeidsdagen. De fleste vennene mine er i jobb. Jeg er egentlig flink til å gjøre ting selv. Leser bøker dagen lang, har drevet med puslespill i mange år. Men jeg savner så ille å reise. Jeg har muligheten til å reise til grand canari. Sitte i egen liten leilighet, med stor terrasse. Kunne hatt varmen, gått turer ut, alene der og, men vært i aktivitet. Det hadde virkelig hjulpet på helsen. Men tør ikke det. Pga flyreisen. Jeg vet ikke hva andre gjør. Det virker som du tar de forholdsreglene alle burde ta! Det går dog an å være fysisk aktiv i Norge også, selv om det er kaldere her enn i Syden.
Anbefalte innlegg