AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #41 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det kan hende at 1 eller 2 troll poster de fleste av de penistrådene. Anonymkode: 512cb...398 Ett eller to wanketroll lager alle de trådene og de fleste andre. Så fort en post/tråd avsluttes med "Andre som har det slik?" eller "Andre med lignende erfaring?" vet du hvem som har skrevet den. Anonymkode: 5c33e...8a1
DeLorean Skrevet 12. april 2021 #42 Skrevet 12. april 2021 Hvorfor er det så mange penistråder? Hmm. Interessant. Kjør debatt! 😉 Veldig glad jeg er godt fornøyd med min egen penis ihvertfall. 1
Gjest Kaiminator Skrevet 12. april 2021 #43 Skrevet 12. april 2021 (endret) For hver ab i en penistråd er det en mann som er usikker og skylder på "vid vagina". Endret 12. april 2021 av Kaiminator
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #44 Skrevet 12. april 2021 Synes også det er rart at kvinner i virkeligheten diskuterer sånt med venninnene sine, de har da faen meg ingenting å gjøre med størrelsen på menns peniser??? Jeg som mann har aldri hørt om menn som diskuterer konas fitte og pupper med venner, men har hørt fra flere venninner at de diskuterer peniser til menn med navn og alt. Idioti. Anonymkode: 71a15...33f 1
DeLorean Skrevet 12. april 2021 #45 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes også det er rart at kvinner i virkeligheten diskuterer sånt med venninnene sine, de har da faen meg ingenting å gjøre med størrelsen på menns peniser??? Jeg som mann har aldri hørt om menn som diskuterer konas fitte og pupper med venner, men har hørt fra flere venninner at de diskuterer peniser til menn med navn og alt. Idioti. Anonymkode: 71a15...33f Har aldri hørt om det jeg heller. Det er ytterst usympatisk etter min mening. Og det er totalt idioti og meningsløst. Noe burde man bare holde for seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #46 Skrevet 12. april 2021 HannaLena skrev (22 timer siden): Hva er egentlig greia? I det siste har det vært så sykt mange tråder om stor penis, liten penis, hjelp han har stor penis, største penisen du har sett, penis, penis, penis... jeg er over snittet glad i mannens kjønnsorgan, men jeg har aldri gjort et så stort nummer ut av verken stor eller liten penis, og aldri diskutert det med mine venner så heftig som det har blitt diskutert her inne i det siste. Er damer virkelig så opptatt av det som det virker som, eller sitter det en (eller flere) menn med penisfetisj og kaster ut tråder? ikke meningen å lage nok en penisstørrelsesdiskusjon, jeg må bare lufte litt irritasjon over alle disse trådene som går igjen.. Jeg tror det er troll mye. Og at det for det meste er menn som gir seg ut for å være kvinner når de skriver. Kvinner flest er ikke så fokusert på selve organet eller størrelsen på den. Anonymkode: dc6b1...58a 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #47 Skrevet 12. april 2021 22 hours ago, lsklars said: Enig.. Må være noen som sitter å troller mye her inne, er MYE tråder om det samme nå.. Men sikkert kjempespennende å sitte på gutterommet å late som en er en jente Jeg tror de heller sitter i et skap... Anonymkode: acbf5...d93
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #48 Skrevet 12. april 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Synes også det er rart at kvinner i virkeligheten diskuterer sånt med venninnene sine, de har da faen meg ingenting å gjøre med størrelsen på menns peniser??? Jeg som mann har aldri hørt om menn som diskuterer konas fitte og pupper med venner, men har hørt fra flere venninner at de diskuterer peniser til menn med navn og alt. Idioti. Anonymkode: 71a15...33f Og jeg som kvinne har aldri hørt temaet penis komme opp blandt kvinner. Anonymkode: 671dc...0bd
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #49 Skrevet 12. april 2021 Samletråder fungerer i hvertfall ikke. Muligens om de blir festet på framsiden. Eget underforum for penis og vagina, er kanskje løsningen? Og når vi er i gang; underforum for Tinderspørsmål, daten svarer ikke etter at vi hadde sex, utroskap, etc. Anonymkode: a19b4...8eb
Anonymburker Skrevet 12. april 2021 #50 Skrevet 12. april 2021 HannaLena skrev (23 timer siden): Hva er egentlig greia? I det siste har det vært så sykt mange tråder om stor penis, liten penis, hjelp han har stor penis, største penisen du har sett, penis, penis, penis... jeg er over snittet glad i mannens kjønnsorgan, men jeg har aldri gjort et så stort nummer ut av verken stor eller liten penis, og aldri diskutert det med mine venner så heftig som det har blitt diskutert her inne i det siste. Er damer virkelig så opptatt av det som det virker som, eller sitter det en (eller flere) menn med penisfetisj og kaster ut tråder? ikke meningen å lage nok en penisstørrelsesdiskusjon, jeg må bare lufte litt irritasjon over alle disse trådene som går igjen.. Virker som om det var en person som dro opp mange gamle tråder på en gang..
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #51 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg tror det er troll mye. Og at det for det meste er menn som gir seg ut for å være kvinner når de skriver. Kvinner flest er ikke så fokusert på selve organet eller størrelsen på den. Anonymkode: dc6b1...58a Er nok mye troll, men tror det er mange bitre damer også som lager disse trådene. Hvis man ser hvor mye mannehat det er på kg, så er det ikke utenkelig at de lager tråder for å ta igjen på menn å fyre opp stemningen mellom kjønnene. De vinner ingen ting på det.. Men har overhørt noen sånne veninneprater der de utleverer menn. Så det finnes de som holder på sånn og noen umodne unge kvinner som sitter med penisfetish på kg. Tenk om en mann satt å utleverte kona si på den måten. Hadde blitt krisestemning herfra til månen! Anonymkode: ef526...2c7 1
NysgjerrigPiken Skrevet 13. april 2021 #52 Skrevet 13. april 2021 18 hours ago, AnonymBruker said: Synes også det er rart at kvinner i virkeligheten diskuterer sånt med venninnene sine, de har da faen meg ingenting å gjøre med størrelsen på menns peniser??? Jeg som mann har aldri hørt om menn som diskuterer konas fitte og pupper med venner, men har hørt fra flere venninner at de diskuterer peniser til menn med navn og alt. Idioti. Anonymkode: 71a15...33f Jeg har aldri vært vant med slik utlevering blant venninner, selv om vi snakker åpent (og en god del) om sex. Dette er felles for ulike vennegjenger i ulike aldersgrupper, så det er nok ikke så vanlig selv om noen kvinner gjør det. Det hender at spesielt morsomme eller flaue historier og lignende gjenfortelles, men da selvsagt anonymisert, og det er sjeldent de har med størrelse å gjøre. De få gangene størrelse har vært tema, har det handlet om våre preferanser generelt, ikke om spesifikke, navngitte menn. Og kjærester/samboere/ektefeller er selvsagt off the table.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå