HannaLena Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 Hva er egentlig greia? I det siste har det vært så sykt mange tråder om stor penis, liten penis, hjelp han har stor penis, største penisen du har sett, penis, penis, penis... jeg er over snittet glad i mannens kjønnsorgan, men jeg har aldri gjort et så stort nummer ut av verken stor eller liten penis, og aldri diskutert det med mine venner så heftig som det har blitt diskutert her inne i det siste. Er damer virkelig så opptatt av det som det virker som, eller sitter det en (eller flere) menn med penisfetisj og kaster ut tråder? ikke meningen å lage nok en penisstørrelsesdiskusjon, jeg må bare lufte litt irritasjon over alle disse trådene som går igjen.. 7
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 HannaLena skrev (Akkurat nå): Hva er egentlig greia? I det siste har det vært så sykt mange tråder om stor penis, liten penis, hjelp han har stor penis, største penisen du har sett, penis, penis, penis... jeg er over snittet glad i mannens kjønnsorgan, men jeg har aldri gjort et så stort nummer ut av verken stor eller liten penis, og aldri diskutert det med mine venner så heftig som det har blitt diskutert her inne i det siste. Er damer virkelig så opptatt av det som det virker som, eller sitter det en (eller flere) menn med penisfetisj og kaster ut tråder? ikke meningen å lage nok en penisstørrelsesdiskusjon, jeg må bare lufte litt irritasjon over alle disse trådene som går igjen.. Det kan hende at 1 eller 2 troll poster de fleste av de penistrådene. Anonymkode: 512cb...398 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Skrevet 11. april 2021 Det handler ikke om kuk i det hele tatt. Det handler om mobbing. Mennesker med personlighetsforstyrrelser. KG burde forby disse trådene nå. Anonymkode: 3fc15...e89 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #4 Skrevet 11. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Det kan hende at 1 eller 2 troll poster de fleste av de penistrådene. Anonymkode: 512cb...398 Og drar opp gamle tråder. Anonymkode: 671dc...0bd 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #5 Skrevet 11. april 2021 Skjønner heller ikke dette overfokuset på penis. Og jeg har penis selv. Penis er det det er, man kan ikke gjøre noe med det fra eller til. La det ligge. Anonymkode: 861aa...d53 8
Frekkulf Skrevet 11. april 2021 #6 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det handler ikke om kuk i det hele tatt. Det handler om mobbing. Mennesker med personlighetsforstyrrelser. KG burde forby disse trådene nå. Anonymkode: 3fc15...e89 Man kan ikke forby alt som krenker og fornærmer. Sier du at du at Gjendekjeks er best, krenker du de som liker Safarikjeks. Folk må få lov til å foretrekke store peniser eller små peniser hvis de vil det. Har man liten penis så får man ta til takke med det man har og gjøre det beste ut av det, i stedet for å klage på at man blir krenket.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #7 Skrevet 11. april 2021 Jeg søkte på "Kvinneguiden penis" og fikk 17 300 treff. Anonymkode: 671dc...0bd 6
AnonymBruker 42 Skrevet 11. april 2021 #8 Skrevet 11. april 2021 HannaLena skrev (1 minutt siden): Hva er egentlig greia? Hei, og til . Dette er stort sett et sesongbetont fenomen. "Greia" er at når ungdomskulene ikke lengre har fri, så vil du se at den penistråd-raten vil synke betraktelig, stabilisere seg på et mer tålelig og normalt "KG-nivå" (typisk par-stk. om dagen) Spoiler 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #9 Skrevet 11. april 2021 Frekkulf skrev (5 minutter siden): Man kan ikke forby alt som krenker og fornærmer. Sier du at du at Gjendekjeks er best, krenker du de som liker Safarikjeks. Folk må få lov til å foretrekke store peniser eller små peniser hvis de vil det. Har man liten penis så får man ta til takke med det man har og gjøre det beste ut av det, i stedet for å klage på at man blir krenket. Jo, det kan man. Hadde forumet vært oversvømt av tråder om kjeks, så kunne man forbudt disse. Det er forøvrig et privateid forum, de er overhodet ikke forpliktet til å være en ytringskanal for bermen. Anonymkode: 3fc15...e89 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #10 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg søkte på "Kvinneguiden penis" og fikk 17 300 treff. Anonymkode: 671dc...0bd Over 380 000 treff på penis på Diskusjon.no Over 360 000 treff på penis på Vg debatt Anonymkode: 512cb...398
Million Skrevet 11. april 2021 #11 Skrevet 11. april 2021 Det er til og med kommet ut en egen bok om PENIS! Kan jo linke til den og be alle trollene om å lese den istedet? 😛 7
Blondine Skrevet 11. april 2021 #12 Skrevet 11. april 2021 Million skrev (5 minutter siden): Det er til og med kommet ut en egen bok om PENIS! Kan jo linke til den og be alle trollene om å lese den istedet? 😛 Super ide👍 1
HannaLena Skrevet 11. april 2021 Forfatter #13 Skrevet 11. april 2021 Million skrev (13 minutter siden): Det er til og med kommet ut en egen bok om PENIS! Kan jo linke til den og be alle trollene om å lese den istedet? 😛 Støttes 😅 mange usikre menn her inne som skulle lest den 1
Østkantgutt1913 Skrevet 11. april 2021 #14 Skrevet 11. april 2021 Enig.. Må være noen som sitter å troller mye her inne, er MYE tråder om det samme nå.. Men sikkert kjempespennende å sitte på gutterommet å late som en er en jente 4
HannaLena Skrevet 11. april 2021 Forfatter #15 Skrevet 11. april 2021 lsklars skrev (44 minutter siden): Men sikkert kjempespennende å sitte på gutterommet å late som en er en jente Jeg har en mistanke, ut ifra skrivemåte osv. at mange tråder her inne er skrevet av en mann, med en hånd på tastaturet og en hånd en annen plass, som utgir seg for å være en kvinne 🤷🏼♀️ Mye pga at det som er skrevet er så vulgært at jeg nekter å tro at en dame har skrevet det, men det er nå bare noe jeg tror håper egentlig jeg tar feil 4
Hr. Aktiv Skrevet 11. april 2021 #16 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det handler ikke om kuk i det hele tatt. Det handler om mobbing. Mennesker med personlighetsforstyrrelser. KG burde forby disse trådene nå. Anonymkode: 3fc15...e89 Kg burde fjernet ab-funksjonen. Problem solved.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #17 Skrevet 11. april 2021 Peniser er på en måte det viktigste organet vi mennesker har. Peniser lager jo babyer! Er ikke det ganske vakkert? Anonymkode: e7d30...37e
Milky Skrevet 11. april 2021 #18 Skrevet 11. april 2021 Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden): Kg burde fjernet ab-funksjonen. Problem solved. Enig 1
Milky Skrevet 11. april 2021 #19 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Peniser er på en måte det viktigste organet vi mennesker har. Peniser lager jo babyer! Er ikke det ganske vakkert? Anonymkode: e7d30...37e Penisen lager ingen babyer. Det er sæden som ligger i ballene 3
sicario Skrevet 11. april 2021 #20 Skrevet 11. april 2021 Helt sjukt hvor mange penistråder det er her ja. Penis er da virkelig ikke så spennende. blir snart påvirket til å måle min egen jeg... helt sjukt dette her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå