AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 Kort forklart: Jeg har vært singel lenge og trives godt med det. Har også hatt et ganske casual forhold til menn siste årene hvor jeg i bunn og grunn kun trenger litt sex og ikke får følelser for de jeg møter. MEN, så sa det pang og jeg er hodestups forelsket i en mann jeg har møtt kun TRE ganger. Får hjertebank hver gang jeg ser telefonen lyse og vi hadde helt fantastisk sex her om dagen. Kjenner jeg får angst bare jeg tenker på det at han kanskje kommer til å «dumpe» meg. Sliter med å forstå hvordan en mann klarer å vippe meg av pinnen slik som dette, da det er en helt uvant situasjon for meg. Så litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til dette på en «sane» måte? Sliter litt med hvordan jeg skal klare å være forelsket med samtidig reservere meg litt så jeg ikke blir sønderknust om det ikke blir noe mer seriøst ut av dette. Vet det ikke er noen gevinst uten risiko, men jeg er bare så forelsket og får ikke nok av denne personen så jeg tenker ikke som den rasjonale personen jeg er. Vi snakker daglig på snap og føler jeg er veldig «på» og tar mye initiativ, selv om han alltid svarer og er raus med komplimenter osv. Litt redd jeg kanskje er litt for pågående pga hvordan jeg føler det for han og kanskje bør la han ta litt styringen og trekke meg litt tilbake? Har travle dager med mye jobb og trening men likevel sitter jeg å tenker på han ca 80 % av dagen min.. Tanker mottas med takk! Er forøvrig 27 år om det er av betydning. Anonymkode: 7920e...3e2
GrønnNellik68 Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 Det er nok prisen du må betale for å drive med causal sex og tro man aldri får følelser som mange av oss som har brent oss på ff styret har blitt såret av og fått opp og ned i mente av damer her inne at det er kun sex og da skal det ikke være følelser og det går ikke an at det kan utvikle seg til følelser ..selv om jeg selv tror verden ikke er så svart hvitt. Jeg tror du har bare truffet riktig mann en som får deg til å sitre slik min ff gjorde. Det var helt ufattelig hvor mange følelser som ble satt i sving. Men det gikk jo i dass da når jeg fortalte hvordan det var fatt. Det tror jeg nok du også kanskje må være forebredt på. Og holde på med ff og være forelsket det vil ødelegge deg selv. Så for din egen del bør du være ærlig med mannen og fortelle hvordan det er fatt. Er du heldig føler han det samme. Hvis ikke må du jo bare komme deg videre. Det er brutalt. Men sex er ikke bestandig så lettvindt som folk skal ha det til da. Det er jo du ett godt bevis på. Mitt råd er å ta det opp med han og fortell hvordan du føler. Det er 50/50 sjanse for at det går bra. Du å bare ha den innstillinga tror jeg da. Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #3 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Kort forklart: Jeg har vært singel lenge og trives godt med det. Har også hatt et ganske casual forhold til menn siste årene hvor jeg i bunn og grunn kun trenger litt sex og ikke får følelser for de jeg møter. MEN, så sa det pang og jeg er hodestups forelsket i en mann jeg har møtt kun TRE ganger. Får hjertebank hver gang jeg ser telefonen lyse og vi hadde helt fantastisk sex her om dagen. Kjenner jeg får angst bare jeg tenker på det at han kanskje kommer til å «dumpe» meg. Sliter med å forstå hvordan en mann klarer å vippe meg av pinnen slik som dette, da det er en helt uvant situasjon for meg. Så litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til dette på en «sane» måte? Sliter litt med hvordan jeg skal klare å være forelsket med samtidig reservere meg litt så jeg ikke blir sønderknust om det ikke blir noe mer seriøst ut av dette. Vet det ikke er noen gevinst uten risiko, men jeg er bare så forelsket og får ikke nok av denne personen så jeg tenker ikke som den rasjonale personen jeg er. Vi snakker daglig på snap og føler jeg er veldig «på» og tar mye initiativ, selv om han alltid svarer og er raus med komplimenter osv. Litt redd jeg kanskje er litt for pågående pga hvordan jeg føler det for han og kanskje bør la han ta litt styringen og trekke meg litt tilbake? Har travle dager med mye jobb og trening men likevel sitter jeg å tenker på han ca 80 % av dagen min.. Tanker mottas med takk! Er forøvrig 27 år om det er av betydning. Anonymkode: 7920e...3e2 Tenkt positivt. Ikke bli desperat, da skremmer du han bort. Lykke til! Anonymkode: 5023e...7f5 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #4 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Kort forklart: Jeg har vært singel lenge og trives godt med det. Har også hatt et ganske casual forhold til menn siste årene hvor jeg i bunn og grunn kun trenger litt sex og ikke får følelser for de jeg møter. MEN, så sa det pang og jeg er hodestups forelsket i en mann jeg har møtt kun TRE ganger. Får hjertebank hver gang jeg ser telefonen lyse og vi hadde helt fantastisk sex her om dagen. Kjenner jeg får angst bare jeg tenker på det at han kanskje kommer til å «dumpe» meg. Sliter med å forstå hvordan en mann klarer å vippe meg av pinnen slik som dette, da det er en helt uvant situasjon for meg. Så litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til dette på en «sane» måte? Sliter litt med hvordan jeg skal klare å være forelsket med samtidig reservere meg litt så jeg ikke blir sønderknust om det ikke blir noe mer seriøst ut av dette. Vet det ikke er noen gevinst uten risiko, men jeg er bare så forelsket og får ikke nok av denne personen så jeg tenker ikke som den rasjonale personen jeg er. Vi snakker daglig på snap og føler jeg er veldig «på» og tar mye initiativ, selv om han alltid svarer og er raus med komplimenter osv. Litt redd jeg kanskje er litt for pågående pga hvordan jeg føler det for han og kanskje bør la han ta litt styringen og trekke meg litt tilbake? Har travle dager med mye jobb og trening men likevel sitter jeg å tenker på han ca 80 % av dagen min.. Tanker mottas med takk! Er forøvrig 27 år om det er av betydning. Anonymkode: 7920e...3e2 Jeg er litt i din situasjon, bare vi har holdt på siden februar. Er nå blitt så betatt og opptatt av han at følelsene tar overhånd her. Vil treffe han hele tiden. Hva med å spør han da, hva han tenker videre? Det måtte jeg gjøre. Han ville trå forsiktig fremover, noe som er lurt. Ikke forhaste seg med ting. Lykke til! Anonymkode: ec6bd...01b 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #5 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er litt i din situasjon, bare vi har holdt på siden februar. Er nå blitt så betatt og opptatt av han at følelsene tar overhånd her. Vil treffe han hele tiden. Hva med å spør han da, hva han tenker videre? Det måtte jeg gjøre. Han ville trå forsiktig fremover, noe som er lurt. Ikke forhaste seg med ting. Lykke til! Anonymkode: ec6bd...01b Enig i dette! Anonymkode: 5023e...7f5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #6 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er litt i din situasjon, bare vi har holdt på siden februar. Er nå blitt så betatt og opptatt av han at følelsene tar overhånd her. Vil treffe han hele tiden. Hva med å spør han da, hva han tenker videre? Det måtte jeg gjøre. Han ville trå forsiktig fremover, noe som er lurt. Ikke forhaste seg med ting. Lykke til! Anonymkode: ec6bd...01b Ja jeg og har mistet helt fatningen. Kan umulig være bra 😂 Han ble litt «distansert» etter vi hadde sex, da jeg tror dette var noe han egentlig ville vente med. Men samtidig var det han som begynte å kle av meg og han hadde aldri hatt så bra sex før sa han etterpå. Vi møttes på Fredag sist og jeg spurte i går om han kanskje ville møtes da - men da var han opptatt, men har fanget opp at han er litt «vag» i svarene sine. Så jeg bare svarte at han fikk si i fra om han har tid og vil møte meg ila uken da jeg har veldig lyst å møte han igjen. Så får vi se. Han forsikret meg om at han vil møte meg igjen og at jeg ikke måtte tro noe annet, men magefølelsen min sier at jeg bør være litt varsom med å legge for mye i dette enda. Så avventer litt med å spørre hva han tenker/føler om tiden fremover før han evt tar litt mer initiativ, tror jeg. Anonymkode: 7920e...3e2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #7 Skrevet 12. april 2021 Samme her. Jeg blir helt idiot og ikke på mitt beste når jeg er forelska. Hater det inderlig. Har satt meg på detox, med uhorvelige mengder arbeid for å få han ut av tankene. Det funker, og som bieffekt skyter karrieren fart. Anonymkode: be37b...2b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå