Gå til innhold

Aloc´s dagbok


aloc

Anbefalte innlegg

Jeg savner å skrive i "slankedagboka" mi. Jeg får det rett og slett ikke får det til. Derfor oppretter jeg en egen dagbok, der jeg kan skrive om alle oppturer og nedturer, uten at det kun blir et "slankefokus". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal nå prøve meg på godtestopp! Siden jeg allerede har spist godteri i dag, så blir det fra i morgen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg skal begynne med lavkarbo (igjen). Dette er det eneste som har funket for meg for å gå ned i vekt. Har nå spist glutenfritt ca. 1/2 år, men med mye erstatningsprodukter. Dette blir det nå slutt på. Starter opp neste uke, da jeg skal bort hele helga (da er det vanskelig nok at jeg skal ha glutenfritt...) 

Er virkelig motivert for dette! Men sliter litt med å finne på hva jeg skal spise. Spesielt til frokost/lunsj og på farta.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Det har vel ikke gått sånn superbra siden sist kan man si…. Har vært deprimert den siste tiden, så det har ikke vært så lett. Vekten er stabil, litt ned kanskje. Men det må flere endringer til… Den siste tiden har jeg forsøkt å ta ting gradvis, med «hormonmetoden» som jeg skrev et innlegg om. I september har jeg kuttet ut alt av tilsatt sukker. Dette har gått fint. Men 1. oktober når jeg skulle innføre neste steg, så failet jeg kraftig! Så nå har jeg falt helt ut de siste 4 dagene. Skal gå tilbake til å være helt sukkerfri nå.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...