AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Del Skrevet 11. april 2021 I teoriboka står det at det er lov å parkere på forkjørsvei med fartsgrense 50 eller under. Det er jo rart at man kan parkere i en vei som dette, da det vil være til hinder for andre trafikanter. Anonymkode: 192d9...4e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #2 Del Skrevet 11. april 2021 Det settes jo opp skilt med parkering forbudt om det er til hinder, da. Anonymkode: c8568...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Del Skrevet 11. april 2021 Du kan jo selvsagt bare parkere om du ikke hindrer noen. Altså, du følger alle regler, og i tillegg må du vurdere om dette kan hindre noen. Isåfall så kan du ikke parkere. Anonymkode: ef4d4...ddb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #4 Del Skrevet 11. april 2021 I mange av veiene med forkjørsvei der jeg bor ser jeg ingen parkering forbudt-skilt. Veiene er også ofte svært brede, så om man er til hinder for andre kan bli en diskusjonssak mener da jeg. Anonymkode: 192d9...4e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå