Gå til innhold

Brannbil ja eller nei

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 minutt siden):

Så du mener også at en kvinne med mensen som også er litt ekstra kåt, ikke produserer smøremiddel og blir våt? Mulig det komme av at jeg har stor produksjon av precum, men jeg har aldri hørt eller kjent at det har blitt for tørt.

Joda vi produserer det usnsett. Men mensen er jo ganske tykt og noen ganger klumpete/slimete og da blir det vanskelig å få ordentlig glid. Kanskje det bare er jeg som har for mye blødning

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest questioner
Skrevet

Et praktisk spørsmål:

- hvor har dere sex når dere har mensen? I dusjen er vel det enkleste, men jeg tror neppe mannen min hadde blitt særlig lysten i det han så ned på gulvet, og så en deilig vann/blod-blanding rundt føttene sine.

Jeg har aldri hatt sex med mensen med vilje, men jeg har fått mensen idet vi har hatt sex, eller evt ikke vært så ferdig med mensen som det jeg trodde det var. Da har mannen min blitt relativt blek, og vanskelig å overtale på en stund 

Skrevet
Milky skrev (17 minutter siden):

Joda vi produserer det usnsett. Men mensen er jo ganske tykt og noen ganger klumpete/slimete og da blir det vanskelig å få ordentlig glid. Kanskje det bare er jeg som har for mye blødning

Det stemmer nok det du skriver, forresten har du mye rett i andre tråder også har jeg merket meg. Det blodskviset og sølet er egentlig ikke noe jeg higer og er stor fan av. Men så enkel jeg er,  gjør jeg som kvinnen vil. Heldigvis ikke så ofte da, skal det skje bør det iallfall skje i dusjen🙈

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 3.03):

Kjører dere brannbil? Ja eller nei med begrunnelse

Anonymkode: c339c...16e

Aldri skjønt det uttrykket... Ganske så dårlig, egentlig...

Sex under mensen -JA...  Ikke fordi jeg ikke UTMERKET godt kan vente noen dager, men i motsetning til "pop-kultur", så er min er faring at mensen og hodepine er et påskudd FOR sex hos damer, og ikke motsatt...  :vetikke:

Ja - fordi jeg er en "lagspiller", og jeg hadde selv synes det ville vært kjipt å bli avvist de gangen jeg var fyllesyk, sårbar, og følt meg generelt rævva, og hadde behov for trøst og sex😅

Endret av Beeblebrox
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

NEI. Men har gjort det veldig mange ganger før, brydde meg ikke så mye da men nå syns jeg det bare er skikkelig ekkelt! Blir mindre følsom i fitta under mensen også så føles ikke så deilig som ellers

Anonymkode: 547c5...3c9

Skrevet

Ja, hvis hun vil så. Jeg har både vaskemaskin og flere laken, så litt gris og søl tåler jeg greit. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...