Frøkensina Skrevet 22. november 2021 #81 Del Skrevet 22. november 2021 Og hvorfor kommer ikke aprikosen tilbake? *snøft* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #82 Del Skrevet 22. november 2021 Frøkensina skrev (1 time siden): Og hvorfor kommer ikke aprikosen tilbake? *snøft* Ja den vil jeg og ha tilbake! Anonymkode: a9994...6cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. november 2021 #83 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja den vil jeg og ha tilbake! Anonymkode: a9994...6cd Ja det er uforståelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #84 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 9.19): Lakris var min favoritt før, men etter at de endret konsistensen er den blitt helt middelmådig 😒 Twist er for øvrig ikke noe jeg kjøper til meg selv. Er det på tilbud kan jeg av og til kjøpe og sette på bordet når jeg har gjester (men det kunne ikke ramle meg inn å kjøpte Twist til fullpris, det er den ikke verdt). Anonymkode: 398a4...83c De har endret den ja? Jeg synes det et gummismak av den nå, minner meg om sånne gule gummihansker 🤮 Anonymkode: 6c41b...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biffmedløk Skrevet 22. november 2021 #85 Del Skrevet 22. november 2021 Anbefaler å stikke innom Freiabutikken i Oslo, hvis dere har mulighet en gang. Der får man tak i sin favoritt-twist i løsvekt. Brukte altfor mye penger der for et par uker siden 🙊 Banan og nougatcrisp er mine favoritter 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #86 Del Skrevet 23. november 2021 Frøkensina skrev (16 timer siden): Det kan du regne med dessverre. De fleste Freiasjokolader smaker verre enn før takket være at de ble oppkjøpt av Kraft Foods, de er kjent og beryktet for å endre innholdet i mat/godteriselskaper de kjøper opp til det verre Tror Kong Haakon fortsatt er av samme kvalitet da. Jeg synes Kong Haakon har blitt dårligere også, sjokoladetrekket er så tykt. Sphinx har tynnere sjokoladetrekk på bitene og gir en helt annen opplevelse å spise. Anonymkode: 6c006...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. november 2021 #87 Del Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg synes Kong Haakon har blitt dårligere også, sjokoladetrekket er så tykt. Sphinx har tynnere sjokoladetrekk på bitene og gir en helt annen opplevelse å spise. Anonymkode: 6c006...ea9 Tja mulig det, det er ikke så ofte jeg spiser Kong Haakon. Kjentes ut som at Freia Dessertsjokolade var originaloppskriften, men den fjernet de jo helt Har aldri vært glad i Sphinx. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #88 Del Skrevet 23. november 2021 😂 Anonymkode: 7ee69...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå