AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #61 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (På 20.11.2021 den 7.40): Kindersjokolade har jeg aldri likt Anonymkode: 206b7...872 Ok?? Kindersjokolade er den beste sjokoladen bortsett fra daim. Da lurer jeg virkelig på hva du spiser!! Anonymkode: d8fc5...847 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisada Skrevet 21. november 2021 #62 Del Skrevet 21. november 2021 fordi det er jævlig godt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 21. november 2021 #63 Del Skrevet 21. november 2021 AuKulenMin skrev (1 minutt siden): HVORFOR I HELVETE IKKE KJØPE TWIST?? Godt poeng. Løp og kjøp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarzani Skrevet 21. november 2021 #64 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 2.35): Ja hvorfor?? Hvorfor gidder noen kjøpe noe såpass dritt godteri/sjokolade som den bråtan der?? Er vel kun 2-3 forskjellig slag som er gode/Ok oppi der og det ligger som regel bare 1-2 biter av hver god oppi der og resten er dritt! Liker noen av dere det dritt godteri der?? Og hva er favoritt bitene? Syns egentlig alle smaker dritt men den med Noguat er helt Ok + den toffee greia. Anonymkode: 49060...a93 Du høres bitter ut! Hadde noen tatt favoritten din da du oppdaga skåla med twist på jobb?😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #65 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 2.35): Ja hvorfor?? Hvorfor gidder noen kjøpe noe såpass dritt godteri/sjokolade som den bråtan der?? Er vel kun 2-3 forskjellig slag som er gode/Ok oppi der og det ligger som regel bare 1-2 biter av hver god oppi der og resten er dritt! Liker noen av dere det dritt godteri der?? Og hva er favoritt bitene? Syns egentlig alle smaker dritt men den med Noguat er helt Ok + den toffee greia. Anonymkode: 49060...a93 Voldsomt å hisse seg så opp pga twist. Så lenge folk ikke tvangsforer deg med twist så må de få kjøpe hva de vil. Anonymkode: ac1df...361 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #66 Del Skrevet 21. november 2021 Har spist kilovis med Twist opp igjennom på skattebetalerenes regning. Liker de fleste bitene og det ligger alltid twist i skapene på avdelingen. Kjekt når en er fysen på kveldsvakt. Frynsegode når en jobber innen helse. 😊 Anonymkode: acd86...3bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #67 Del Skrevet 21. november 2021 Synes Twist lever litt på fordums glans. Anonymkode: 4308e...e97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #68 Del Skrevet 21. november 2021 Jeg kjøper twist fordi jeg har gjort det til en hobby å i det stille gjette folks twistfavoritter, for så å teste ut teoriene mine i virkeligheten. Sånn ala "aha, jeg VISSTE du var en sånn banantwist-person". Slik har jeg litt privat morro. Anonymkode: f01ff...2e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #69 Del Skrevet 21. november 2021 Twist er godt det, og jeg liker de fleste bitene utenom et par stk. Men ut ifra mengden plast burde produktet egentlig blitt forbudt å produsere. Anonymkode: 42b73...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 21. november 2021 #70 Del Skrevet 21. november 2021 Peonjenta skrev (På 11.4.2021 den 2.36): Tror det er du som har rar smak for nougat er ikke god, men liker mange av de andre. 😁 Jo, nougatsjokolade er veldig godt. Sikker på det ikke er du som har rar smak? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 21. november 2021 #71 Del Skrevet 21. november 2021 Fordi Twist serveres i familieselskaper med +/- 6 stk. Da er det alltid noen som har forskjellige favoritter og det blir alltid spist masse! Slik er det i hvert fall i min familie.. Feks. Mine favoritter er daim og lakris, mens mannen liker fransk nougat og banan, og de kan jeg ikke fordra 😂 Min mor elsker marsipan og den med nøtt i midten, mens min far spiser alle. Genial pose med mange valgmuligheter. Liker man ikke bitene er det ikke tvang å forsyne seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hellokitty Skrevet 21. november 2021 #72 Del Skrevet 21. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 2.44): Syns du det? Jeg elsker iallfall den sjokoladen, er vel en av de beste sjokoladene jeg vet om Anonymkode: 49060...a93 Elsker kinder jeg også. I år skal lage kinder kalender til meg selv. Med kinder Maxi, egg og mørk og hvit boueno 😋😋😋 Endret 21. november 2021 av hellokitty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #73 Del Skrevet 21. november 2021 Hele greia har jo bare blitt til karameller og lakris???? Før var det mye mer variasjon. Kjøpte en pose her for noe siden og fikk sjokk av innholdet. Lite variert! Liker best banan og caramel. Anonymkode: 36d8d...2d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #74 Del Skrevet 22. november 2021 1. Banan 2. Marsipan 3. Sjokoladekaramell 4. Helnøtt 5. Caramel (flytende) 6. Toffee (hard karamell) Så er det noen til jeg KAN spise i nøden, men jeg spiser ALDRI coconøtt, lakris eller fransk nougat. Mange års forskning på ulike familie-, venne- og kollegagrupper viser klart at fransk nougat er den minst populære! Anonymkode: 646f4...c12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. november 2021 #75 Del Skrevet 22. november 2021 Jeg regner med du er smart nok til å forstå at de som kjøper det selvsagt synes det er godt. Det er da mange sjokolade jeg selv aldri spiser, men jeg undrer meg selvsagt ikke over hvorfor andre liker dem. Selv liker hele familien her Twist. Mine personlige favoritter er lakris, nougatcrisp, fransk nougat, Daim, Japp, banan og nøtti. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #76 Del Skrevet 22. november 2021 Mmmm Twist 🤤🤤🤤 Så mange gode biter! Og noe for enhver smak også. Tommel opp! 👍🏻 Anonymkode: a9994...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. november 2021 #77 Del Skrevet 22. november 2021 En gang i barndommen var det stort å få tilgang på twist, men jeg må si at jeg er enig. Foretrekker å kjøpe de små eller store sjokoladene som jeg vet at jeg liker. Det er for mange av twistene jeg faktisk...kaster...om jeg får en slik i gave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 22. november 2021 #78 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 2.35): Ja hvorfor?? Hvorfor gidder noen kjøpe noe såpass dritt godteri/sjokolade som den bråtan der?? Er vel kun 2-3 forskjellig slag som er gode/Ok oppi der og det ligger som regel bare 1-2 biter av hver god oppi der og resten er dritt! Liker noen av dere det dritt godteri der?? Og hva er favoritt bitene? Syns egentlig alle smaker dritt men den med Noguat er helt Ok + den toffee greia. Anonymkode: 49060...a93 Nå er folk forskjellige. Det du liker kan andre misslike. Om du ikke liker konseptet til Twist så får du bruke forbrukermakten din og unngå å erverve produktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. november 2021 #79 Del Skrevet 22. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 20.11.2021 den 19.52): Har de endret på sjokoladen? Den smaker jo litt vondt sammenlignet med hvordan jeg tror den var før Anonymkode: 913b0...f93 Det kan du regne med dessverre. De fleste Freiasjokolader smaker verre enn før takket være at de ble oppkjøpt av Kraft Foods, de er kjent og beryktet for å endre innholdet i mat/godteriselskaper de kjøper opp til det verre Tror Kong Haakon fortsatt er av samme kvalitet da. Endret 22. november 2021 av Frøkensina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 22. november 2021 #80 Del Skrevet 22. november 2021 FORDI TWIST ER GODT! Kjøper ikke noe som ikke er godt. Jeg elsker caramel (det er favoritten), den firkanta med nøtt i, cocos, og nougat. Det er to jeg aldri har likt og kommer aldri til å like. Det er lakris og marsipan. Fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå